Bygglovhandläggare
Towork.se / Byggjobb / Ljungby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla byggjobb i Ljungby,
Älmhult,
Hylte,
Alvesta,
Värnamo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Towork.se i Ljungby,
Värnamo,
Växjö,
Gislaved,
Halmstad eller i
hela Sverige Om Ljungby kommun
Byggkontoret ansvarar för bygglov, bygganmälningar och tillsyn i Ljungby kommun. Miljö- och byggkontoret består av tre kontor, miljö, bygg och plan. Vi använder EDP Byggreda som ärendehanteringssystem. Miljö- och byggnämnden är vår politiska uppdragsgivare.
Om jobbet
Publiceringsdatum2008-01-28Dina arbetsuppgifterHos oss får du jobba med bygglovhandläggning. Arbetet innebär prövning mot gällande lagstiftning. Du har mycket kontakt med allmänheten, byggkonsulter och andra förvaltningar. Varje medarbetare har självständigt handläggningsansvar för sina uppdrag men det kräver också samarbete med övriga kollegor. I uppgifterna ingår även att ge råd och upp lysningar till allmänheten.
KvalifikationerDu bör vara byggnadsingenjör med högskole- eller gymnasieutbildning och ha aktuella kunskaper i plan- och bygglagen. Du får gärna ha arbetat något eller några år med bygglovhandläggning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi vill att du ska ha förmåga att hitta lösningar och ha god samarbetsförmåga.
Du ska ha god förmåga att ge service, vara initiativrik och utåtriktad. Presentation för allmänhet och beslutsfattare är en viktig del av vårt arbete därför ska du kunna uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt.
KörkortskravB körkort fordras.
____________________________________________________________________________________________________
ANSÖK TJÄNSTEN VIA LÄNKEN NEDAN:
http://towork.se/lediga-jobb/Kronobergs-lan/Bygg-Anlaggning/Bygglovhandlaggare-Ljungby-kommunKörkortskravB körkort fordras.
Anställningstyp/arbetstiderTillsvidare
ErsättningFast lön
KontaktTowork .se (inga ansökningar behandlas över telefon)
FöretagTowork.se
Högbergsgatan 18
11620 Stockholm
Jobbnummer 112266
Observera att sista ansökningsdag har passerat.