Butiksbiträde i bageributiken - Mölndal
Smulan af Brogyllen AB / Servitörsjobb / Mölndal
2018-08-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Butiksbiträde i bageributiken - Mölndal" (publicerad 2022-09-08) ⬅️
Visa alla servitörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Smulan af Brogyllen AB i Mölndal,
Göteborg eller i
hela Sverige Är du duktig på att sälja, superglad och utåtriktad kan detta vara jobbet för dig.
För oss är det viktigt att du kan ta eget ansvar, eget initiativ och driva butiken. Vi söker dig som har härlig energi och som kan lägga i en högre växel när det blir mycket att göra.
Vår kundkundkrets är uppbyggd på många stamkunder vilket gör att personlig service och glatt bemötande är en självklarhet.
Vi ser gärna att du har erfarenhet men det är inte ett måste, det viktigaste för oss är glädjen och viljan.
Vi ser fram emot din ansökan!
Välkommen till oss på Brogyllen!
Är du duktig på att sälja, superglad och utåtriktad kan detta vara jobbet för dig.
Du kommer att själv sköta butiken som är i vårt bageri, ansvara för planering, inköp och schemat. Det är viktigt att du är morgonpigg eftersom vi öppnar klockan 06:00 måndag-fredag och stänger 14:00. Du kommer ha härliga och kreativa arbetskollegor som är bagare och konditorer.
Vi ser fram emot din ansökan!
Välkommen till oss på Brogyllen!
Välkommen till vår mysiga butik i Mölndal, här jobbar du i ett glatt gäng med våra härliga och kreativa bagare och konditorer.
Vi ser gärna att du bor i Mölndal samt är morgonpigg då det är tidiga morgonar.
Arbetstiden är måndag - fredag 06:00-14:30, lördag 07:00-12:30
Varaktighet, arbetstid
20%-40%
Publiceringsdatum2018-08-18Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-31
Ange följande referens när du ansöker: Butiksbiträde Mölndal
FöretagSMULAN AF BROGYLLEN AB
AdressSMULAN AF BROGYLLEN AB
Häradsgatan 24
43142 Mölndal
KontorsadressHäradsgatan 24
Jobbnummer 4297452
Observera att sista ansökningsdag har passerat.