Butik- och receptionsmedarbetare till Stockholmshem
Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om tjänsten
Brinner du för service och för ett bra kundmöte? Är du strukturerad, lugn och kan det där med att prioritera? Välkommen att söka till jobbet som butiks- och receptionsmedarbetare hos Stockholmshem!
Detta är ett konsultuppdrag då du blir anställd hos oss på Arena Personal, men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund Stockholmshem. Tjänsten startar snarast och pågår tillsvidare på obestämd tid. Tjänsten är på heltid, måndag till fredag.
Vad ska du göra?
I rollen som butiks- och receptionsmedarbetare är ditt uppdrag att på ett professionellt sätt bemöta våra kunder på plats i vår reception/Fint Hemma-butik. I ett aktivt och mestadels stående arbete kommer du ta emot besökare, registrera beställningar av lägenhetsunderhåll och tillval, hantera felanmälningar och synpunkter samt svara på frågor. Kort sagt ansvarar du för att besökare och hyresgäster känner sig välkomnade oavsett ärende. Du bidrar aktivt till merförsäljningen till våra hyresgäster i butiken och ansvarar för Fint hemma- utställningen.
Utöver detta är du även en avlastning för kundtjänst genom att hantera inkommande ärenden via framförallt mail.
Din profil
Du har gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av kundnära serviceyrken. Du brinner för service, och tycker om att ge det där lilla extra. Du är också lugn och stabil i stressade situationer och har förmågan att samarbeta och kommunicera med olika människor. Eget ansvar för din arbetssituation och utveckling av avdelningen är självklart för dig.
För att lyckas i rollen du har goda kunskaper i svenska och engelska och behärskar du även andra språk är det meriterande. Du har mycket god datorvana, lätt för att lära och är bra på att uttrycka dig i både tal och skrift.
Detta uppdrag erbjuder dig ett kundnära jobb med stort utrymme för engagemang i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-12-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-26
Ange följande referens när du ansöker: 6404
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKatja Löfström
katja.lofstrom@arenapersonal.comFöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7
Jobbnummer 4506304
Observera att sista ansökningsdag har passerat.