Business support till bolag i Solna

SJR / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en spännande roll med många internationella kontakter? Då har vi tjänsten för dig! Nu hjälper vi på SJR vår kund att hitta en business support för ett längre föräldravikariat med start enligt överrenskommelse.

Tjänstebeskrivning

Arbetsuppgifterna varierar men består huvudsakligen av att administrera och rapportera försäljning av flygbränsle på flygplatser i Norden.

I rollen som säljsupport kommer du till exempel att:

säkerställa korrekt rapportering av sålt flygbränsle
ansvara för att hantera pris- och fakturafel samt andra klagomål
administrera kunddeklarationer för skattebefriade kunder
registrera priser och upprätthålla orderregister
administrera kundmasterdata
hantera enskilda manuella fakturor
uppdatera nyheter om flygplatser på hemsida (enklare texthantering)

Tjänsten passar dig som trivs att jobba i ett högt tempo med många kontaktytor på en internationell marknad. Du kommer dagligen att ha kontakt med flygplatser i Norden och företagets kundreskontraavdelning i Ungern.

Lämplig bakgrund

Vi söker dig som har erfarenhet från en administrativ roll med många kontaktytor. Vi ser gärna att du som söker är social och utåtriktad. Du bemöter andra professionellt och med stor ansvarskänsla.

För att lyckas i rollen som säljsupport krävs vidare:
flytande engelska i tal och skrift
erfarenhet från administrativt arbete
mycket god datavana
Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba i något av de större CRM-verktygen, gärna SAP.

Bra att veta

Tjänsten är ett längre föräldravikariat som sträcker sig till augusti 2019 och det är en heltidstjänst. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cassandra Klang, 076 647 16 43

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-04-09

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cassandra Klang cassandra.klang@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4071520

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: