Business Development manager
Telenor Sverige AB Channels / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB Channels i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Channels ansvarar kundupplevelse, tillväxt och lönsamhet för alla Telenors fysiska försäljningskanaler - butiker, shop-in-shop och externa återförsäljare - samt kundservice.
Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.
Business Development Manager
Alla är innovatörer. Men på olika sätt. Nu har vi lediga jobb för dig som tänker nytt och vill arbeta med marknadsföring, customer experience och affärsutveckling av digitala tjänster och produkter. Och det i en värld där våra kunder alltmer kopplar upp sina prylar, låter klockan på armen ha koll på hjärtslagen och styr e-shoppen från mobilen. På Telenor är du alltid en del av ett större sammanhang. Genom våra produkter och tjänster föds nya tankar och innovationer. Och bäst blir det när vi gör saker tillsammans med andra.
Vad gör du som Business Development Manager på Telenor? Som Business Developer inom Channels kommer du vara spindeln i nätet som bidrar med genomförandekraft i vårt viktiga förändringsarbete och arbeta nära flertalet andra avdelningar och affärsområden. Du kommer vara exponerad och få ta mycket ansvar, vara med och påverka och driva igenom förändring samtidigt som du är nära kunden och kärnan i affären. Du kommer att driva insiktsarbete och trend-spaningar för att hålla affärsutvecklingsteamet samt Channels i helhet uppdaterade kring nya trender och spaningar i omvärlden och retail som påverkar vår verksamhet och sätter prioriteringar framöver.
I rollen ingår:
Analysera och följa trendrapport Affärsutveckling och projektledning av initiativ kopplade främst kopplade till kundupplevelse. Följa upp kundnöjdhet i våra kanaler, samla in feedback från kunder och kundfront för att sedan prioritera, driva och implementera förbättringsinitiativ.
Du blir en del av ett team på fem personer som har ett tvärfunktionellt ansvar att driva strategi och utveckling för Telenor alla fysiska kanaler samt kundservice kopplat till kundupplevelse, tillväxt och lönsamhet. Telenor Sverige och affärsområdet Channels står inför en spännande digital transformationsresa som du har en möjlighet att bli en nyckelperson i.
Passar du ihop med oss?
För att vara aktuell för rollen har du med fördel:
Har en akademisk examen, gärna med inriktning mot ekonomi eller ingenjörsområdet Vi ser med fördel att du har 1-2 års erfarenhet av projektledning/affärsutveckling med erfarenhet av en liknande roll där du har erfarenhet av att på ett strukturerat sätt driva, följa upp och utvärdera förändringsprocesser
Som person är du en naturlig nätverkare, du har lätt för att skapa förtroendeingivande relationer och räds ej att knyta nya kontakter. Du är en träffsäker kommunikatör som är lika bekväm med orden i tal som i skrift. Du har ett smittande inre driv och vågar dig på att ifrågasätta och testa nytt. Du har ett entusiasmerande sätt och bidrar med engagemang.
Vill du skapa framtiden med oss? Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 december 2016.
Placeringsort: Stockholm
Anställningsform: Tillsvidare
Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Catharina Kulldorff, rekryterande ledare, på telefon: 0734-417197 eller
catharina.kulldorff@telenor.se Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på
work@telenor.se .
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-11-29Ersättning Fast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSe kontaktuppgifter i annons
FöretagTelenor Sverige AB Channels
AdressTelenor Sverige AB Channels
Katarinavägen 15
11688 Stockholm
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3182160
Observera att sista ansökningsdag har passerat.