Business Coordinator till ework

Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

eWork Scandinavia AB är Nordens ledande IT konsultmäklare. Företaget firade nyligen 10-årsjubileum och har hela tiden haft en kontinuerlig och lönsam tillväxt baserat på ett starkt affärsdriv och starka grundvärderingar: professionell, angelägen och uppmärksam. Vi arbetar nära konsultmarknaden och konsultköparnas inköps- och linjeverksamhet. Vi har inga egna konsulter anställda, utan samarbetar med över 40.000 erfarna och kompetenta konsulter från mindre konsultföretag som alla är specialister inom sitt område. eWork erbjuder specialiserade konsulter inom IT, teknik, telekom och verksamhetsutveckling.
Vi söker Business Coordinator (BC) till Stockholm
Business Coordinators (BC) tillhör ett kundteam som ansvarar för leverans och tillsättningen av IT-konsulter som matchar våra kunders behov och önskemål. Tillsammans med våra Key Account Managers är det BC:n som har bäst kännedom om en eller flera specifika kunder. BC samordnar våra kundförfrågningar, ser till att offerter och kandidater levereras i tid med hög kvalitet till teamets kunder. BC har tätt samarbete med våra Competence Managers, som ansvarar för att searcha och matcha lämpliga kandidater mot inkommande uppdrag. Vidare ansvarar våra BC för att allt blir rätt kring avtal, inköpsorder, kontrakt och att alla fakturor är korrekta. BC arbetar kontinuerligt med uppföljning, förlängning och avstämningar med våra kunder och konsulter.
Du är rätt person för oss om du:
• älskar service!
• drivs av att ständigt göra affärer
• triggas av problemlösning
• kan prioritera och klara av många bollar samtidigt
• motiveras och triggas av att vara navet i den befintliga affären
• är noggrann

Publiceringsdatum
2010-09-30

Bakgrund
Rätt bakgrund för jobbet är att ha arbetat med service och relationsbyggande. Du kan även ha bakgrund från försäljning, rekrytering eller search från ett bemannings- eller konsultföretag. Det viktigaste är att du i tidigare roller arbetat med försäljning och kundrelationer. Eftersom många av våra kunder är internationella är det viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift.
Som person är du
en teamspelare med en stark egen motor som klarar av att sätta din egen agenda. Till sättet är du prestigelös, positiv och noggrann. I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Önskar du mer information kring tjänsten kontakta gärna ansvariga rekryteringskonsulter Annika Stålhandske Holm 08-555 290 51 eller Tanya Khallaghi 08- 555 290 38. Tjänsten kommer att tillsättas omgånde varför vi gör urvalet löpande och behöver därför få din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2010-10-15.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Företag
Wise Professionals AB

Adress
Wise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm

Jobbnummer
744037

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: