Biståndshandläggare och LSS-handläggare
Botkyrka kommun, Vård och omsorg, Bedömarenheten / Administratörsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Botkyrka kommun, Vård och omsorg, Bedömarenheten i Botkyrka Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med nära 80 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt Sveriges yngsta och mest internationella befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare.
Publiceringsdatum2010-11-25ArbetsuppgifterBedömarenheten inom vård- och omsorgsförvaltningen söker två handläggare, en biståndshandläggare som ska utreda, bedöma och besluta i ärenden, enligt socialtjänstlagen (SoL) rörande äldreomsorg och en LSS- handläggare som ska utreda, bedöma och besluta i ärenden enligt LSS.
KvalifikationerHögskoleutbildning i form av sociala omsorgsprogrammet alternativt socionomprogrammet. Du ska ha kunskap om gällande lagstiftning och erfarenhet av handläggning.
Arbetet är självständigt och kräver att du kan ta egna initiativ, men att du också kan samarbeta och är intresserad av utvecklingsarbete.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Det är bra om du har körkort då arbetsområdet är geografiskt stort.
Arbetstider och omfattningHeltid Vi tillämpar årsarbetstid Tillsvidareanställning, tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse
ErsättningVi tillämpar individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-10
Ange följande referens när du ansöker: Vof 2010:1
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktLisbeth Holmström, 08-530 621 68
Facklig kontaktTove Virtanen, 08-530 610 00
Stig Nordgren, 08-530 610 00
FöretagBotkyrka kommun, Vård och omsorg, Bedömarenheten
AdressBotkyrka kommun, Vård och omsorg, Bedömarenheten
Munkhättevägen 45
14785 Tumba
Jobbnummer 786845
Observera att sista ansökningsdag har passerat.