Bilintresserad Administratör sökes till Volkswagen Group Sverige

2Complete AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Södertälje, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge, Gnesta eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Är du en duktig administratör med kunskap inom bilbranschen? Vi kan ha nästa spännande utmaning för dig!

Vi söker en administratör / säljsupport till vår kund Volkswagen Group Sverige i Trading-teamet som ansvarar för att sälja gruppens begagnade bilar till återförsäljarna. De är ett drivet gäng på tre säljare, en administratör och en märkeschef och de önskar utöka med ytterligare en resurs för att hjälpa till med den dagliga administrationen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ansvara över publiceringen av begagnade bilar på VGS interna plattform. Du kommer ta reda på information kring bilens skick, pris och andra faktorer som är relevanta för att sälja bilen till återförsäljarna. Rollen kommer även att innebära kontakt med såväl återförsäljare som andra avdelningar och säljadministration för att underlätta för det befintliga teamet.


Om företaget
"Volkswagen Group Sverige är den svenska generalagenten för Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Volkswagen Transportbilar, Porsche och Europcar.

Vi importerar varumärkenas produkter. Tillsammans med de auktoriserade återförsäljarna och serviceparterna marknadsför vi varumärkena, deras produkter och tjänster i Sverige. Vi förvaltar och utvecklar en väl utspridd auktoriserad försäljnings- och eftermarknadsorganisation så att de levererar och efterlever tillverkarnas kvalitetskrav och garantier."


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från bilbranschen och vi ser gärna att du har en hög administrativ kunskap. Du har goda kunskaper inom Officepaketet och en generellt hög systemvana. Vi ser gärna att du har körkort och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Som person vill vi att du är ödmjuk, strukturerad och att du brinner för att söka utveckling både i processer och i din egna kunskap. Du har ett kommersiellt fokus och är duktig på att kommunicera både internt och externt. För dig är det självklart att driva dina processer självständigt och ta ett högt individuellt ansvar.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-05-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-25
Ange följande referens när du ansöker: 1288
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Magnusson anna@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4119262

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: