Besiktningsman för oljeavskiljare till Ragn-Sells i Borlänge!
Academic Work Sweden AB / Renhållningsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla renhållningsjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Borlänge,
Falun,
Säter,
Hedemora,
Smedjebacken eller i
hela Sverige Nu finns chansen att arbeta hos ett av Sveriges främsta företag inom återvinning och miljö. Om ditt hjärta klappar lite extra för hållbarhet, service och logistik kan detta vara helt rätt för dig. Varmt välkommen in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Ragn-Sells är ett företag i framkant som vill bevisa att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand. De erbjuder nyskapande och effektiva lösningar för att minimera, ta hand om och omvandla avfall till resurser. En av de tjänster Ragn-Sells erbjuder sina kunder är att säkerställa funktionalitet på oljeavskiljare. Det inkluderar tömning, byte av filter samt kontroller av förhållandet mellan slam, vatten och olja. De är ackrediterade enligt SWEDAC och har lång erfarenhet av att se till att cisterner och oljetankar uppfyller gällande lagkrav.
Som besiktningsman på Ragn-Sells kommer du att spela en central roll i avfallshanteringsprocessen. Du ansvarar för tömning, rengöring och besiktning av oljeavskiljare, samt utför flödesberäkning samt täthetskontroller. Du ansvarar även för att dokumentera och protokollföra det utförda arbetet, vilket är avgörande för att säkerställa korrekt uppföljning och kvalitet. Då arbetet ofta sker på plats hos Ragn-Sells kunder är det viktigt att du känner dig bekväm och trivs i en roll med mycket kundkontakt. Utöver ditt ansvar som besiktningsman kommer du vara anställd som miljöarbetare vilket medför att andra arbetsuppgifter förekommer såsom slamsugningar och spolingar av spol- och dagvattensystem.
Anställningen inleds med en konsultanställning via Academic Work där avsikten från samtliga parter är att anställningen därefter går över till Ragn-Sells.
Du erbjuds
• Arbete inom en av Sveriges viktigaste branscher
• Bli en del av ett härligt team med kompetenta och hjälpsamma kollegor
VI SÖKER DIG SOM
• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Har goda kunskaper i svenska och engelska, då båda språken används i det dagliga arbetet
• Innehar B-körkort. Vi ser C/CE-behörighet som starkt meriterande till tjänsten
Det är även meriterande om du har
• Erfarenhet från avfalls- eller transportbranschen
• ADR/YKB
För att lyckas i rollen är du praktiskt lagd och inte rädd för att ta i där det behövs. Vissa arbetsuppgifter utförs i trånga utrymmen, så det är viktigt att du känner dig bekväm med att arbeta i sådana miljöer. Vidare är noggrannhet, struktur och att ha ett anpassningsbart förhållningssätt i arbetet viktiga egenskaper för tjänsten.
Övrig information:
• Placering: Borlänge, arbete på andra orter inom regionen kan förekomma
• Arbetstider: 07-16, längre arbetsdagar kan förekomma. På sikt kommer även beredskap bli aktuellt
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Ragn-Sells och hur de bidrar till en grönare framtid HÄR!
Varaktighet, arbetstid, etc. Heltid
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15107195".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 9020396
Observera att sista ansökningsdag har passerat.