Bemanningsassistent

Norbergs Kommun / Administratörsjobb / Norberg
2016-06-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bemanningsassistent" (publicerad 2017-02-01) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Norberg, Fagersta, Avesta, Hedemora, Smedjebacken eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Norbergs Kommun i Norberg, Fagersta eller i hela Sverige

Norberg är en bergslagskommun och utgör centrum i en av landets äldsta bergslagsbygder, här bor ca 5 700 personer varav ca 80 % i tätorten. Geografiskt är kommunen belägen i Västmanlands norra del med gräns mot Fagersta, Sala och Dalarna

Publiceringsdatum
2016-06-30

Kvalifikationer
Gymnasieskola eller likvärdig utbildning samt kunskap och vana vid arbete i dataprogram såsom Word och Excel med flera.
Erfarenheter av personaladministrativt arbete är en merit.
Du kommer att behöva vara självständig, kreativ och kunna ta egna initiativ med eget ansvar, kunna ha flera arbetsuppgifter på gång samtidigt och god samarbetsförmåga.
Arbetsgivaren kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet.

Arbetsuppgifter: Arbetet består av, administrativa arbetsuppgifter såsom personalbemanning, schema ansvarig för personal, rapportera statistik för verksamheten, fakturering och kontering. Dessutom tillkommer arbete inom planering-och tidmätningssystem för hemtjänsten. Erfarenhet är önskvärt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-12
Ange följande referens när du ansöker: SF 47/16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Områdeschef ÄO Lena Bergman 0223- 29 000
Områdeschef ÄO Anna Frisk Gustafsson 0223- 29 215

Företag
Norbergs kommun

Adress
Norbergs kommun
Box 25
73821 NORBERG

Kontorsadress
Malmgatan 7

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2933396

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Norbergs Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Norbergs Kommun: