Bemanningsansvarig

Right Skills Ls AB / Kontorsjobb / Stockholm
2010-07-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bemanningsansvarig" (publicerad 2011-03-17) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Right Skills Ls AB i Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Om Vårdassistans Läkarbemanning
Vårdassistans Läkarbemanning är ett av marknadens snabbast växande företag. Vi arbetar för att avhjälpa under den rådande läkarbristen i Sverige samtidigt som vi erbjuder läkare spännande och välbetalda uppdrag över hela landet. Vårdassistans startade sin verksamhet våren 2009 då företaget bestod av 2 anställda. Sedan starten har företaget vuxit och idag består kontoret av 12 anställda. I dagsläget uppgår företagets omsättningstakt till ca 80 miljoner. Vi ska expandera ytterligare och vi söker därför fler duktiga medarbetare till vårt kontor på södermalm i Stockholm.
Som medarbetare hos oss blir du del av en entreprenörsdriven, expansiv och mycket positiv företagskultur med unga och drivna medarbetare. Vi arbetar väldigt kvalitativt och vårt mål är att 2012 vara det marknadsledande företaget inom läkarbemanningsbranschen, självklart med bibehållen hög kvalitet på våra tjänster.
Vår filosofi går ut på att bli störst genom att leverera de bästa tjänsterna mot såväl läkare som vårdgivare.
Bemanningsansvarig
Vi söker dig som vill arbeta självständigt mot tydliga mål med egna initiativ samtidigt som du trivs med att vara en del av en tajt arbetsgrupp med ett löpande samarbete. Du ska tycka om att arbeta under högt tempo och trivas med att ha telefon och mejl som dina främsta arbetsredskap.
Arbetsuppgifterna består i att skapa och bibehålla goda och långvariga relationer med företagets kunder och anställda läkare. Kunderna är privata eller landstingsdrivna vårdenheter. Ditt uppdrag är att hitta rätt läkare till de förfrågningarna som kunderna har. Detta gör du genom att kordinera läkares önskemål och tillgänglighet efter kundernas behov runt om i landet. Vidare kommer du sköta avtalsförhandlingar med kunder och läkare, göra uppföljningar av uppdragen, ansvara för tidrapportering, ordna med resor och boende i de fall läkarna jobbar på annan ort samt lösa de dagliga frågor som uppkommer.
Krav/kvalifikationer
• Du talar och skriver god engelska
• Du talar och skriver mycket god svenska
• Du har erfarenhet av att endast sköta dina arbetsuppgifter via telefon och mejl och trivs med detta
• Du är mycket kvalitetsmedveten och värnar om goda relationer
• Du är en doer med en självklar drivkraft och ett säljande sätt
• Du har arbetat med försäljning
Det är meriterande om:
• Du är flerspråkig, extra meriterande är Polska, Tyska eller Danska
• Du har akademiska poäng
• Du har erfarenhet från vården
Är du intresserad av tjänsten eller har ytterligare frågor, kontakta Right Skills rekryteringskonsult Silla Pettersson 08-515 100 10, 0735-26 26 34 eller skicka din ansökan direkt till silla.pettersson@rightskills.se

Publiceringsdatum
2010-07-28

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-08-20
Ansökan kan skickas till e-postadress: silla.pettersson@rightskills.se

Företag
RIGHT SKILLS LS AB

Adress
RIGHT SKILLS LS AB
Grev Turegatan 21
11448 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 21
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-515 100 10
E-postadress: silla.pettersson@rightskills.se

Jobbnummer
700830

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Right Skills Ls AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Right Skills Ls AB: