Bemannia söker en samordnare/ assistent till kund i centrala Sto

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som verksamhetssamordare/ assistent hos vår kund i centrala Stockholm. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå till åtminstone årskiftet 2016/2017. God chans till förlängning finns!

Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund som är verksam inom den offentliga sektorn.

Urval och intervjuer sker löpande - välkommen in med en ansökan redan idag!

Vad vi erbjuder dig:

• En meriterande anställning som ger dig bred administrativ erfarenhet.
• En anställning på heltid förlagt på vardagar och på kontorstider.
• En anställning perfekt för dig som är i början av din karriär, alternativt för dig som vill utvecklas vidare!
• Du ingår i ett team med härliga och kompetenta medarbetare!
• En engagerad och stöttande konsultchef.

Publiceringsdatum
2016-10-04

Dina arbetsuppgifter
• Övergripande samordningsansvar för budget med månadsvis uppföljning
• Bokslut, uppbokningar
• Bokslutstexter
• Månadsgenomgång med attest av lönelistor
• Framtagande av statistik ur accessdatabas och verksamhetssystemen
• Ta emot/ registrera beställningar på kulturprogram
• Kontakt med beställare (främst via e-post och telefon)
• Kontakter och avtal med kulturutövare, Ärendehantering

1. Kvalifikationer Lägst avslutad gymnasieutbildning
2. Erfarenhet av arbete i offentlig förvaltning
3. Bred IT-kunskap och vana att arbeta i Officepaketet framförallt Access. Det är bra om du har erfarenhet av förvaltningens system såsom Raindance och Evolution.
4. Meriterande med erfarenhet av arbete med kultur och vårdmiljöer
5. Kunna uttrycka sig väl i tal och skrift

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida ( www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "verksamhetssamordnare Stockholm"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
heltid visstid

Ersättning
fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-25
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annika Englund

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3085561

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: