Bemannia söker en löneadministratör till uppskattad myndighet i
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Bemannia söker nu en junior löneadministratör till en känd och uppskattad myndighet i Stockholm. Tjänsten är på heltid, vardagar kontorstider, med start omgående och pågår fram till årsskiftet 2018. Därefter finns det chans till förlängning.
Är du intresserad av ekonomi och lönehantering, samt trivs att samarbeta med andra, sök redan idag!
Intervjuer sker löpande.
Dina arbetsuppgifter:
• Granska löneunderlag för HR-enheten
• Arbeta med den preliminära lönekörningen i nära samarbete med ekonomienheten
• Svara på lönerelaterade frågor (lön, sjuklön, frånvaro m.m.) och anställningsförmåner
• Granska utlägg och arkivering av dessa
• Administration kring nyanställning
• Viss fakturahantering
Dina kvalifikationer:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som löneadministratör
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunskaper i lönestystem (exempelvis Heroma, Agda m.fl.)
• Mycket god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska
Meriterande:
• Erfarenhet av statlig myndighet
• Erfarenhet av Visma Proceedo leverantörsfakturor
• Erfarenhet av Palasso HR-system
Dina personliga egenskaper:
Vi söker dig som kan arbeta bra på egen hand och ta egna initiativ, samt har förmågan att utveckla administrativa rutiner. Du är noggrann i ditt arbete, effektiv och serviceinriktad. Då arbetet kommer att innebära många kontakter inom verksamheten läggs det stor vikt vid personliga egenskaper, som social kompetens och god samarbetsförmåga.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-05-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Dahlin
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3517207
Observera att sista ansökningsdag har passerat.