BDO expanderar i Ängelholm och söker erfaren revisor
BDO AB / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BDO AB i Ängelholm,
Klippan,
Helsingborg,
Malmö,
Kungsbacka eller i
hela Sverige För fjärde året i rad har vi tagit hem första pris i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) branschmätning av revisionsbolagens mest nöjda kunder!
Vår vision är enkel: att ge den bästa kundupplevelsen. Det innebär i korthet att vi alltid erbjuder det lilla extra. BDO har som vision att ingen byrå oavsett storlek ska kunna mäta sig med oss i kvaliteten i kundrelationer och kundnöjdhet. Glädjande nog har också BDO den högsta siffran i kundundersökningen Svenskt Kvalitetsindex (SKI), och befäster därmed den position i toppen som vi haft i flera år. Våra nöjda kunder bekräftar därmed att vi har både kompetensen och engagemanget som gör skillnad.
Har du vad som krävs för att vi ska behålla och utveckla vår kundnöjdhet?
Publiceringsdatum2017-03-02Dina arbetsuppgifterI arbetsuppgifterna som revisor ingår att revidera kundernas räkenskaper och förvaltning samt förbereda underlag för påskrivande revisor. I tjänsten ingår direktkontakt med kund och stort utrymme för din förmåga att skapa egna kontakter och ta eget ansvar. Vi satsar på individuell utveckling och lägger stort fokus på våra gedigna utbildningsprogram.
Om du är auktoriserad revisor kommer du att självständigt leda gransknings- och revisionsarbetet för kunder av varierande storlek. Du granskar bokslut, årsredovisningar och deklarationer samt tillhandahåller kontinuerlig rådgivning. Arbetet innebär stort ansvar samtidigt som du kommer utvecklas hos oss.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har några års erfarenhet från revisionsbranschen. Om du inte redan är auktoriserad revisor, ser vi att du uppfyller Revisorsnämndens krav för att i framtiden kunna bli auktoriserad revisor.
Vi ser att du jobbar i branschen idag och vill söka nya vägar och utmaningar. Du kommer att arbeta på vårt nya kontor i Ängelholm.
För att trivas hos oss behöver du vara målfokuserad, drivande och ha en stark sälj- och konsultprofil. Det sistnämnda innebär också att du är social, ödmjuk och har intresse av människor. I vår familjära företagskultur lägger vi stor vikt vid social kompetens tillsammans med problemlösning och drivkraft.
Eftersom BDO ingår i en global organisation behöver du ha goda kunskaper i engelska. B-körkort är ett krav.
Vi erbjuder
Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens och du får från början mycket ansvar. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet och rakt vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö.
Vi förstår att du måste trivas för att utvecklas och utvecklas för att trivas. Du involveras i hela kundprocessen vilket ger dig möjlighet att jobba nära våra kunder. Vårt breda tjänsteutbud innebär att vi kan hjälpa dem på många plan. Därmed växer både du, ditt team och vi som bolag. Har du en näsa för affärer är vi övertygade om att du når extra högt.
Tjänsten tillträds efter överenskommelse och vi kommer att intervjua kandidater löpande så ansök redan idag.
Har du frågor kring tjänsten? Kontakta Mariann Pamsjö, HR
mariann.pamsjo@bdo.seHos oss på BDO tror vi på att våra medarbetare själv är med och påverkar sin framtid - om du har viljan och engagemanget kan du nå hur långt du vill!
Varaktighet, arbetstid
1 -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBDO AB
AdressBDO AB
Karlavägen 100
10451 Stockholm
KontorsadressKarlavägen 100
Jobbnummer 3350454
Observera att sista ansökningsdag har passerat.