Backoffice Coordinator

KFX HR-partner Göteborg AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Är du noggrann och vill arbeta i ett härligt team på en modern Backoffice-avdelning? Har du erfarenhet av administrativt arbete och vill utveckla dina kunskaper? Då har vi uppdraget för dig!

Din anställning kommer vara hos oss å ¨KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund Bisnode.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Om företaget
Bisnode är en av Europas ledande leverantörer av digital affärsinformation som huvudsakligen arbetar med beslutsstöd inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Företaget finns idag på 18 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. Tjänsten är placerad på Bisnodes kontor i närheten av Lilla Bommen, 5-10 minuters promenad från centralstationen. Där 60 anställda sitter i öppna, trevliga och moderna kontorslandskap. Läs mer om hur det är att jobba på Bisnode här: bisnode.com/karriar

Arbetsuppgifter
Som Backoffice Coordinator kommer du att ingå i ett team på 10 personer där samarbete och tillit är en självklarhet. Dina arbetsuppgifter kommer till en början bestå av:
• Lägga in krediteringar i systemet
• Gå igenom lista med kunder som är på väg mot inkasso och kontakta kunder.
• Flytta fram förfallodatum på fakturor där kunderna bestrider.
• Lägga in fakturering i systemet.


Kvalifikationer
Vi söker en person som har gymnasieutbildning och gärna med fortsatt ekonomiutbildning. För att snabbt kunna komma in i arbetet ser vi att du arbetat inom kundtjänst eller kvalificerat administrativt arbete innan. Har du erfarenhet inom ekonomiarbetet är det ett stort plus. Du har en god systemförståelse och har arbetat i Excel och Outlook sedan tidigare.

Som Backoffice Coordinator är det viktigt att du självständigt kan ta dig an olika arbetsuppgifter som innefattar planering, strukturering och noggrannhet. Vi ser att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, på både svenska och engelska. Är du en person som vågar du ta för dig och är inte rädd att komma med egna förslag och förbättringar? Då är tjänsten något för dig!


Övrigt
Tillträde: Omgående
Typ av anställning: Heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-23
Ange följande referens när du ansöker: 2670
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Berggren 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
3429828

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: