Avtal- och orderadministratör
Perido Skills AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning
Perido Skills söker för kunds räkning dig som arbetat med B2B i finans och service och vill nu arbeta som avtal/orderadministratör. Företaget säljer och marknadsför egenproducerade hård- och mjukvara lösningar för digital dokumenthantering.
Du kommer att arbeta nära säljare gällande order, konfiguration av order i ordersystem, samt utföra kreditkontroll, leveransbevakning och även leveransplanering. Du kommer också att ansvara för kontroll av priser efter prislista samt sköta fakturering, retur- och reklamationshantering.
Publiceringsdatum2007-12-03Kravprofil för detta jobb• Ekonomiutbildning eller liknande
• Goda IT-kunskaper
• Bra på att uttrycka dig i tal och skrift
• Juridiska baskunskaper
• Du har en god administrativ förmåga, arbetat med avtal och order tidigare
• Har du erfarenhet av AS400 är det meriterande
Du har en god social, säljande och relationsbyggande förmåga. Tycker om att använda telefon som arbetsverktyg. Du gillar även problemlösning, ett högt arbetstempo samt att möta utmaningar.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid tillsvidare. Tillträde snarast möjligt. .
ErsättningFast lön
Så ansöker duSkicka in din ansökan med bif CV - snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 3321HE i ärenderaden.
Vi tar emot ansökan via epost:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
Kungsgatan 37
11156 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
info@perido.seMer information på
http://www.perido.se Jobbnummer 67811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.