Avonova söker psykolog till Älmhult
Avonova Sverige AB / Psykologjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla psykologjobb i Älmhult,
Osby,
Östra Göinge,
Ljungby,
Markaryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Älmhult,
Växjö,
Bromölla,
Kristianstad,
Karlshamn eller i
hela Sverige Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport.
Välkommen till Avonova!
Avonova växer och utökar sitt team.
Är du vår nya Psykolog i Älmhult?
Vi söker en legitimerad psykolog med intresse och erfarenhet av att arbeta med företagshälsa för att utveckla ett hälsosamt arbetsliv.
Som psykolog arbetar du med olika uppdrag för Avonova Hälsas kundföretag. De huvudsakliga arbetsuppgifterna omfattar bland annat samtalsstöd, korttidsbehandlingar och planering, genomförande och uppföljning av utbildningar inom området organisatorisk och social arbetsmiljö. Övriga exempel på arbetsuppgifter kan vara yrkesspecifik rådgivning mot våra kunder och konsultuppdrag gällande kris- och konflikthantering etc. I rollen ingår också att medverka i Avonova Hälsas utveckling av arbetssätt, metoder och tjänster inom det psykosociala området.
Vi söker dig som är legitimerad psykolog, KBT-inriktning är önskvärt liksom erfarenhet av konsultativt arbetssätt.
Du har ett hälsofrämjande synsätt och ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska tycka om att arbeta kundorienterat, på ett konsultativt sätt, ha egen drivkraft samt tycka om att arbeta i team med andra yrkeskategorier såsom läkare, sköterska, sjukgymnast/ergonom, beteendevetare, arbetsmiljöingenjör och administratör.
Vi ser gärna att du är bekväm med att arbeta i privat verksamhet och har ett affärsmässigt förhållningssätt parallellt med din professionella roll. God administrativ förmåga, IT-kunskap, erfarenhet av Office-paketet och engelska språket är en förutsättning för att kunna arbeta hos oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete i ett företag med stor tillväxtkraft i branschen. Din placering blir i huvudsak Älmhult men uppdrag kan även förekomma på andra orter i regionen.
Vår kultur och arbetsgemenskap kännetecknas av innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat tillsammans. Vi arbetar gentemot olika kundföretag i varierande branscher.
Tjänstgöringsgrad och tillträdesdag enligt överenskommelse. Våra arbetstider är dagtid, vardagar.
Vi tillämpar provanställning i 6 månader. Tjänstgöring kan förekommer på våra olika enheter och ibland ute hos kund, vilket kan innebära resor i tjänsten, varför körkort och tillgång till egen bil krävs.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa:
Affärsenhetschef Anna Jönsson, 073-33 40 371,
anna.jonsson@avonova.seVälkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2017-06-30.
Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-05-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 2017/48
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAffärsenhetschef Anna Jönsson 073-33 40 371,
anna.jonsson@avonova.seFöretagAvonova Sverige AB
AdressAvonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping
KontorsadressFabriksgatan 4
Jobbnummer 3481751
Observera att sista ansökningsdag har passerat.