Avonova söker administratör till vår enhet i Kristianstad
Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Kristianstad,
Bromölla,
Karlshamn,
Eslöv,
Älmhult eller i
hela Sverige Avonova Sverige AB är en ledande privat leverantör av tjänster inom företagshälsa, primärvård och ledarsupport.
Med service på ca 125 orter, drygt 900 medarbetare och en omsättning på ca 1 miljard är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster. Våra tjänster ska vara en effektiv och lönsam investering för våra kunder som genom ökad produktivitet får sänkta kostnader för ohälsa.
Snabbt, nära och innovativt.
Administratör till Kristianstad
Du kommer att vara en av två administratörer på enheten där ni kommer att jobba som en sammanhållande administrativ kraft.
Arbetsuppgifterna kommer bl. a att bestå av kundsupport, ansvara för telefoni och besökskontakter, tidsbokning och vara vår interna support på våra administrativa system som CGM J4 och Microsoft Officeprogram, jobba i telefonisystemet TeleQ, sammanställa fakturaunderlag och statistik, ge service, receptionistarbete och stödja medarbetarna på mottagningen m m.
Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att arbeta i team. Vara prestigelös och lösningsfokuserad, trygg och självständig. Noggrann med hög servicekänsla.
Vi söker Dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har god datorvana och lätt för att lära dig nya system. Du tycker om att ge personlig service och du har ett trevligt bemötande mot såväl kunder, anställda som andra besökare.Du har förmåga att kunna prioritera och arbeta strukturerat samtidigt som du har många bollar i luften. Du har erfarenhet från kundorienterat arbete och ett stort intresse av att arbeta med och utveckla administrativa rutiner och flöden. Erfarenhet från företagshälsovård är meriterande.
Vi erbjuder Dig ett heltidsjobb i en bransch som utvecklas för fullt. Du får möjlighet att arbeta i ett företag som växer och är på stark frammarsch. Ett omväxlande och stimulerande arbete och många glada skratt bland härliga kollegor. Vi erbjuder även kontinuerlig vidareutveckling inom Ditt område. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
På enheten arbetar vi i team bestående av företagsläkare, psykologer, företagssköterskor, ergonomer, hälsoutvecklare, arbetsmiljöingenjör samt administratör. Kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.
Tjänstgöringsgrad 100 % eller enligt överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning under 6 månader.
Vill Du veta mer kontakta: Alexandra Alwén 040-607 27 71,
alexandra.alwen@avonova.seVälkommen med Din ansökan innehållande CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att Du sänder Din ansökan snarast, dock senast 2015-10-15.
Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-09-16ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-15
Ange följande referens när du ansöker: 2015/67
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Alwén 040-607 27 71,
alexandra.alwen@avonova.seFöretagAvonova Sverige AB
AdressAvonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping
KontorsadressFabriksgatan 4
Jobbnummer 2431893
Observera att sista ansökningsdag har passerat.