Avonova söker administratör till Göteborg

Område Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Område Göteborg i Göteborg

Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre. Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi. Med egna enheter på ca 120 orter och ca 700 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt. Välkommen till Avonova!





Som administratör kommer du att vara företagets ansikte både utåt och inåt.

Du har en viktig nyckelroll för företagets professionalism, servicenivå och trivsel. Du ger support till våra kunder, besökare och medarbetare. Du kommer att ansvara för olika administrativa sysslor.
Du kommer huvudsakligen att arbeta med telefonsupport, kundbokningar och att ha hand om den allmänna ordningen på enheten. I arbetet ingår även arbetsuppgifter såsom receptionsarbete, ta fram statistikrapporter till kund, ansvara för underlag inför fakturering, arbete i Powerpoint och Excel samt mycket kundkontakter. Du kommer att vara spindeln i nätet i ett team bestående av företagsläkare, företagssköterskor, beteendevetare, arbetsmiljöingenjör, hälsopedagog och fysioterapeut/ergonom. Kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.

Vi söker en noggrann, flexibel, självständig och serviceinriktad administratör med hög integritet som kommer att fungera som Hälsocentrets koordinator. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna i liknande verksamhet och är van att jobba i officepaketet samt gärna med andra digitala system som t e x share point. Har du tidigare erfarenhet av journalsystemet CGM J4 (Asynja) är det en merit. Du måste tycka om att ge personlig service och ha ett trevligt bemötande mot såväl kunder, anställda och andra besökare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Arbete på annan enhet inom område Göteborg kan förekomma varför körkort och egen bil erfordras.

Tjänstgöringsgrad: Heltid.

Tillträdesdag: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning i sex månader

Placeringsort: Göteborg (Järntorget)

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta:

Områdeschef Christine Swan, 0767-84 47 50, https://avonova.mynetworkglobal.com/center/tool/position/new/edit/mailto:

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt, dock senast 2019-04-30.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2019-04-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 2019/14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Områdeschef Christine Swan 0767-84 47 50

Företag
Område Göteborg

Adress
Område Göteborg
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping

Kontorsadress
Fabriksgatan 4

Jobbnummer
4723503

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Område Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Område Göteborg: