Avonova söker administratör till Göteborg
Område Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Område Göteborg i Göteborg Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre. Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi. Med egna enheter på ca 120 orter och ca 700 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt. Välkommen till Avonova!
Som administratör kommer du att vara företagets ansikte både utåt och inåt.
Du har en viktig nyckelroll för företagets professionalism, servicenivå och trivsel. Du ger support till våra kunder, besökare och medarbetare. Du kommer att ansvara för olika administrativa sysslor.
Du kommer huvudsakligen att arbeta med telefonsupport, kundbokningar och att ha hand om den allmänna ordningen på enheten. I arbetet ingår även arbetsuppgifter såsom receptionsarbete, ta fram statistikrapporter till kund, ansvara för underlag inför fakturering, arbete i Powerpoint och Excel samt mycket kundkontakter. Du kommer att vara spindeln i nätet i ett team bestående av företagsläkare, företagssköterskor, beteendevetare, arbetsmiljöingenjör, hälsopedagog och fysioterapeut/ergonom. Kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.
Vi söker en noggrann, flexibel, självständig och serviceinriktad administratör med hög integritet som kommer att fungera som Hälsocentrets koordinator. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna i liknande verksamhet och är van att jobba i officepaketet samt gärna med andra digitala system som t e x share point. Har du tidigare erfarenhet av journalsystemet CGM J4 (Asynja) är det en merit. Du måste tycka om att ge personlig service och ha ett trevligt bemötande mot såväl kunder, anställda och andra besökare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Arbete på annan enhet inom område Göteborg kan förekomma varför körkort och egen bil erfordras.
Tjänstgöringsgrad: Heltid.
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning i sex månader
Placeringsort: Göteborg (Järntorget)
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta:
Områdeschef Christine Swan, 0767-84 47 50,
https://avonova.mynetworkglobal.com/center/tool/position/new/edit/mailto:Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt, dock senast 2019-04-30.
Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2019-04-10ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 2019/14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOmrådeschef Christine Swan 0767-84 47 50
FöretagOmråde Göteborg
AdressOmråde Göteborg
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping
KontorsadressFabriksgatan 4
Jobbnummer 4723503
Observera att sista ansökningsdag har passerat.