Avonova erbjuder tjänst för anbud och försäljningsadministration
Avonova Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Lidköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Lidköping,
Götene,
Skara,
Vara,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Lidköping,
Götene,
Skara,
Vara,
Skövde eller i
hela Sverige Avonova Sverige AB är en ledande privat leverantör av tjänster inom företagshälsa, primärvård och ledarsupport.
Med service på ca 125 orter, drygt 900 medarbetare och en omsättning på ca 1 miljard är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster. Våra tjänster ska vara en effektiv och lönsam investering för våra kunder som genom ökad produktivitet får sänkta kostnader för ohälsa.
Snabbt, nära och innovativt.
Avonova Sverige AB erbjuder tjänst för anbud och försäljningsadministration till vårt huvudkontor i Lidköping
Vi söker en initiativrik och driven person med några års yrkeserfarenhet inom segmentet kund och försäljning.
Du vill och kan arbeta både i team och självständigt, driva ditt arbete framåt och vara lösningsfokuserad. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har en analytisk läggning, är noggrann och har sinne för struktur och logistik.
Vi har idag ett upparbetat system för anbudshantering med bemanning men vi behöver p g a stor efterfrågan utöka dessa resurser. Viss del av arbetet avser försäljningsadministration.
Uppdraget inom anbud och försäljningsadministration består av:
Att på ett klart och effektivt sätt beskriva Avonovas arbetssätt och mervärden i text för att attrahera presumtiva kunder
Att sammanställa och besvara ställda kravspecifikationer
Att utforma presentationer av anbud i t ex PowerPoint
Att etablera kontakt och hantera administration efter erhållet avtal
Att ha bra struktur för avtalsskrivande, framtagande av statistik, intern planering av större uppdrag
Att utgöra administrativt stöd till försäljningsavdelningen och/eller KAM
Viktiga personliga egenskaper för att tycka om detta arbete är att du ska kunna hålla många bollar i luften, vara serviceinriktad samt ha en social kompetens då både interna och externa kontakter krävs i processerna.
Vi ser gärna att Du har utbildning inom försäljning/marknadsföring och erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har också goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint.
Tjänstgöringsgrad heltid. Tillträde enligt överenskommelse med provanställning under 6 månader.
Placering: Huvudkontoret i Lidköping.
Vill Du veta mer kontakta:
Försäljningschef Inge Lennartsson, 0708-40 25 65,
inge.lennartsson@avonova.seAnbudsansvarig Magnus Lindstedt, 0733-87 96 53,
magnus.lindstedt@avonvoa.seHR-chef Birgitta Albinsson, 0703-31 08 98,
birgitta.albinsson@avonova.seVälkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2015-11-10.
Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-10-21ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-10
Ange följande referens när du ansöker: 2015/72
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFörsäljningschef Inge Lennartsson 0708-40 25 65,
inge.lennartsson@avonova.seAnbudsansvarig Magnus Lindstedt 0733-87 96 53,
magnus.lindstedt@avonvoa.seHR-chef Birgitta Albinsson 0703-31 08 98,
birgitta.albinsson@avonova.seFöretagAvonova Sverige AB
AdressAvonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping
KontorsadressFabriksgatan 4
Jobbnummer 2489936
Observera att sista ansökningsdag har passerat.