Avonova erbjuder tjänst för anbud och försäljningsadministration

Avonova Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Lidköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Lidköping, Götene, Skara, Vara, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Lidköping, Götene, Skara, Vara, Skövde eller i hela Sverige

Avonova Sverige AB är en ledande privat leverantör av tjänster inom företagshälsa, primärvård och ledarsupport.
Med service på ca 125 orter, drygt 900 medarbetare och en omsättning på ca 1 miljard är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster. Våra tjänster ska vara en effektiv och lönsam investering för våra kunder som genom ökad produktivitet får sänkta kostnader för ohälsa.
Snabbt, nära och innovativt.

Avonova Sverige AB erbjuder tjänst för anbud och försäljningsadministration till vårt huvudkontor i Lidköping
Vi söker en initiativrik och driven person med några års yrkeserfarenhet inom segmentet kund och försäljning.

Du vill och kan arbeta både i team och självständigt, driva ditt arbete framåt och vara lösningsfokuserad. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har en analytisk läggning, är noggrann och har sinne för struktur och logistik.

Vi har idag ett upparbetat system för anbudshantering med bemanning men vi behöver p g a stor efterfrågan utöka dessa resurser. Viss del av arbetet avser försäljningsadministration.

Uppdraget inom anbud och försäljningsadministration består av:

Att på ett klart och effektivt sätt beskriva Avonovas arbetssätt och mervärden i text för att attrahera presumtiva kunder

Att sammanställa och besvara ställda kravspecifikationer

Att utforma presentationer av anbud i t ex PowerPoint

Att etablera kontakt och hantera administration efter erhållet avtal

Att ha bra struktur för avtalsskrivande, framtagande av statistik, intern planering av större uppdrag

Att utgöra administrativt stöd till försäljningsavdelningen och/eller KAM

Viktiga personliga egenskaper för att tycka om detta arbete är att du ska kunna hålla många bollar i luften, vara serviceinriktad samt ha en social kompetens då både interna och externa kontakter krävs i processerna.

Vi ser gärna att Du har utbildning inom försäljning/marknadsföring och erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har också goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint.

Tjänstgöringsgrad heltid. Tillträde enligt överenskommelse med provanställning under 6 månader.

Placering: Huvudkontoret i Lidköping.

Vill Du veta mer kontakta:

Försäljningschef Inge Lennartsson, 0708-40 25 65, inge.lennartsson@avonova.se

Anbudsansvarig Magnus Lindstedt, 0733-87 96 53, magnus.lindstedt@avonvoa.se

HR-chef Birgitta Albinsson, 0703-31 08 98, birgitta.albinsson@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2015-11-10.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-10-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-10
Ange följande referens när du ansöker: 2015/72
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Försäljningschef Inge Lennartsson 0708-40 25 65, inge.lennartsson@avonova.se
Anbudsansvarig Magnus Lindstedt 0733-87 96 53, magnus.lindstedt@avonvoa.se
HR-chef Birgitta Albinsson 0703-31 08 98, birgitta.albinsson@avonova.se

Företag
Avonova Sverige AB

Adress
Avonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping

Kontorsadress
Fabriksgatan 4

Jobbnummer
2489936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: