Avgift och hyresförvaltare (Stockholm)
Nabo Group AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nabo Group AB i Stockholm,
Uppsala,
Söderhamn,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat.
Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar - och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan?
Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram.
Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären.
Publiceringsdatum2022-04-28Om tjänstenVi befinner oss mitt uppe i en spännande tillväxtresa och rekryterar därför nya kollegor till vårt kontor i Stockholm. Som Avgift och hyresförvaltare har du kundansvar för flera bostadsrättsföreningar och stöttar styrelser och medlemmar i frågor som rör ekonomi och administration. Du kommer till exempel att:
• Hantera kundärenden gällande Lägenhetsregister, Parkeringsköer/avtal, Lokalhyresgäster/avtal
• Supportera kunder i Nabos portal och digitala arbetssätt
• Supportera kunder över telefon och mail
• Ansvara för avisering och fakturering
• Arbeta med kundnöjdhet och vara ansiktet utåt för Nabos tjänster
• Administrativa uppgifter kopplat till dina ansvarsområden
• Vid behov deltar du på styrelsemöten och stöttar styrelsemedlemmars arbete
Dina tidigare erfarenheter
I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid i dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas. På Nabo är vi många experter inom bostadsrättsförvaltning och därför förväntar vi oss inte att du har tidigare erfarenhet från branschen. Det kommer vi kunna lära dig på plats.
Vi ser att du som söker har erfarenhet service och administration där du med fördel har drivit och utvecklat egna kundrelationer. Vi ser också att du har en god systemvana och ett intresse för digitala arbetssätt. Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Meriterande erfarenheter
• Erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med avisering och/eller fakturering
Dina personliga egenskaper• Noggrann
• Serviceinriktad
• Kommunikativ
• Nyfiken
• Ansvarstagande
• Lösningsorienterad
• Relationsskapande
Så ansöker du
Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Ola Hall (mailto:
ola.hall@nabo.se), HR chef på Nabo.
Placeringsort
Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNabo Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nabo Group AB (org.nr 559118-7496),
http://www.nabo.se Arbetsplats Nabo
Kontakt Ola Hall
ola.hall@nabo.se Jobbnummer 6585673
Observera att sista ansökningsdag har passerat.