Avdelningsadministratör till käkkirurgen
Region Uppsala / Tandsköterskejobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla tandsköterskejobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Uppsala i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Verksamhetsområde plastik- och käkkirurgi
Vi är Akademiska sjukhuset - ett av Sveriges ledande universitetssjukhus. Förutom rollen som länssjukhus är vi leverantör av högspecialiserad vård och betjänar två miljoner människor i Mellansverige. Hos oss pågår det något hela tiden - ett nytt liv ser dagens ljus, en mormor opereras, en kollega hyllas som livets hjälte. Vi tror att ärlighet varar längst och det är ingen hemlighet att vi behöver bli fler. Som kollega till oss får du vara med om mycket. Hårda prövningar men också fantastiska händelser, stark gemenskap och stöttning från kollegor och medmänniskor. För att se delar ur vår verklighet, besök vår fotoutställning på akademiskafotoutstallning.se.
Välkommen med din ansökan och bli en del av oss.
Vår verksamhet
Inom verksamhetsområdet plastikkirurgi och käkkirurgi bedrivs en stor del av sjukhusets högspecialiserade
riks- och regionvård i nära samarbete mellan olika specialiteter. Verksamheten är organiserad i en matris med
fem ämnesområden där käkkirurgi utgör ett.
Den käkkirurgiska sektionen med 40 medarbetare omfattar förutom käkkirurgi, käk- och ansiktsröntgen,
käkortopedi, tandteknikerlab och orofacial medicin en egen steril- och operationsavdelning. Forskning och
utvecklingsarbete är en viktig del av verksamheten och all personal är delaktig i detta arbete. Vår verksamhet
är kvalitetscertifierad enligt ISO 9001:2008 och SS-EN 15224:2012.
Ditt uppdrag
Huvuddelen av ditt uppdrag kommer att handla om administration där du får varar spindeln i nätet. Som administratör på käkkirurgen ansvarar du för att den administrativa vårdkedjan fungerar för mottagningen, registrerar remisser, beställer betalningsförbindelser, kontrollerar fakturor samt administrativt stöd till chefer. Vi ser gärna att du bidrar med att utveckla tjänsten.
Publiceringsdatum2024-06-24KvalifikationerVi söker dig som är utbildad tandsköterska, med intresse och erfarenhet administrativt arbete och patientkontakt. Du är noggrann och strukturerad, effektiv och gillar att ta eget ansvar. Erfarenhet av patientadministrativt arbete inom tandvård och sjukvård är meriterande. Kunskaper i våra olika IT-system, Cosmic, T4, Agresso samt Officepaket är meriterande. Det är en fördel om du gillar att ha många bollar i luften. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som initiativförmåga, flexibilitet och samarbetsförmåga.
Vi erbjuder
Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid, samt professionella utvecklingsmöjligheter. Tillträde enligt överenskommelse.
Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (
https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/).Vill du veta mer?
Avdelningschef Marcela Walter, 018-611 23 69,
marcela.walter@akademiska.se Facklig kontakt Vision nås via växeln 018-611 00 00
Vill du jobba med oss?
Välkommen med din ansökan via länken nedan.
Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.
Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd.
Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Ersättning -
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "AS754/2024".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Uppsala (org.nr 232100-0024)
Arbetsplats Region Uppsala
Jobbnummer 8765698
Observera att sista ansökningsdag har passerat.