Avanzera söker löneadministratörer för spännande uppdrag

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Avanzera söker nu löneadministratörer för kommande uppdrag hos våra kunder i Stockholm. Som löneadministration kommer du arbeta i en attraktiv och bred roll med hela eller delar av löneprocessen. Vi söker dig som vill vara anställd som konsult hos oss eller dig som har F-skattsedel och ansvarsförsäkring.

Som ekonomikonsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos våra kunder. Våra konsulter är tillsvidareanställda med månadslön och uppdragen är placerade ute hos våra kunder som är medelstora till stora företag med placering i Stockholm.

Publiceringsdatum
2017-01-09

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomikonsult på Avanzera får du möjligheten att arbeta med varierande arbetsuppgifter, i olika branscher och företag.
Vanliga arbetsuppgifter är:

• Löneadministration med ansvar för hela löneprocessen.
• Administrera nyanställningar/avslut samt övriga anställningsvillkor.
• Upprätta anställningsavtal
• HR statistik och diverse rapportering
• Support till chefer och medarbetare

Bakgrund
Vi söker dig som antingen har en vidareutbildning inom lön med 1-2 års erfarenhet av lönehantering eller dig med minst 2 års erfarenhet av helhetsansvar över lönehantering från ax-limpa.
Som person är du självgående, initiativrik och samarbetsvillig. Du är strukturerad och noggrann och har förmåga att planera och prioritera ditt arbete. Vi tror även att du har en god samarbetsförmåga och är en van teamspelare. För att passa in i denna roll bör du vara nyfiken och intresserad till din person med en prestigelös och lättsam inställning. Du hanterar Excel väl.

Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och att du vill bli en av oss?

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Välkommen med din ansökan!

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 0700-905 491 eller anna.kalzen@avanzera.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 863
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Kalzén anna.kalzen@avanzera.se 0700-90 54 91

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Jobbnummer
3250693

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

       

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: