Avancerad 1st line till välkänt bolag
Dfind IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind IT i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Avancerad 1st line till välkänt bolag
Som konsult hos Dfind IT har du fantastiska karriärmöjligheter. Vi erbjuder dig en stabil tillsvidareanställning med goda utvecklingsmöjligheter för dig som visar driv och intresse. Att jobba som konsult hos Dfind IT är ett utmärkt sätt att bygga på sitt CV med olika kompetenser inom IT. Vi jobbar med både stora som små kunder inom många olika branscher vilket gör att vi kan erbjuda våra konsulter spännande och varierade uppdrag på olika platser i Stockholm.
Om uppdraget
Du kommer att arbeta i en teknisk 1st line support med både enklare och mer avancerade uppgifter. Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en helpdesk och du är van att arbeta med varierande uppgifter. Du trivs i ett högt tempo, du tycker att det är kul med användarsupport och brinner för att lösa problem.
Kunden
Kunden är ett stort och välkänt bolag stationerat i Arenastaden. Kunden sitter i stora, ljusa lokaler i närheten av Mall of Scandinavia. Kunden har flera olika bolag som ringer deras support som gör att desken är varierande.
Arbetstider: Supporten har öppet mellan kl 8-21 måndag- torsdag och kl 8-17 på fredagar.
Kunden letar efter en person som har erfarenhet av att supportera användare via telefon och känner sig bekväm med det. Du ska ha arbetat i Office 365 och gärna ha arbetat med Windows 10. Du har arbetat minst 6 månader inom en teknisk support, har du arbetat längre än så är det meriterande.
Publiceringsdatum2017-03-16Kvalifikationer• Generella IT-kunskaper.
• Erfarenhet från helpdesk, telefonsupport eller onsite support.
• Office 365.
• Windows 10.
Meriterande:
• Minst 1 års erfarenhet av teknisk support.
• Active Directory
• IT-utbildning (minst gymnasium)
• Systemadministration
• Felsökning av nätverk/skrivare etc
Som person så behöver du vara strukturerad och serviceminded. Du behöver kunna bemöta olika typer av människor och förklara på ett enkelt sätt.
Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka din ansökan omgående.
Har du frågor gällande tjänsten så kontakta gärna
tilda.stenmark@dfind.se [
tilda.stenmark@dfind.se/' rel='nofollow'>http://
tilda.stenmark@dfind.se/ ]
Uppdragsgivare: Dfind IT
Ort: Stockholm, Norrort
Organisations-/företagsbeskrivning
Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas.
Keep Improving.
Keywords: 1st line, first line, första linjen, supporttekniker, teknisk support, help desk, helpdesk, helpdesktekniker, IT-support, IT-supporttekniker, desk
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-14
Ange följande referens när du ansöker: 201038457
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTilda Stenmark
tilda.stenmark@dfind.seFöretagDfind IT
AdressDfind IT
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 3380002
Observera att sista ansökningsdag har passerat.