Assisterande bemanningssamordnare med säljfokus

Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag / Administratörsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Ekerö, Solna eller i hela Sverige

Personalstyrkan ingår i 3PM-Gruppen och erbjuder sina kunder bemannings- och rekryteringstjänster.

Personalstyrkans affärsidé är att på ett samhällsnyttigt sätt utbilda, arbetsträna och bereda i synnerhet ungdomar arbete och anställning hos våra kunder. Detta skall ske i kombination med en för kunderna, helt kostnadsfri rekrytering.

OM TJÄNSTEN:

Personalstyrkan är i en expansiv fas och vi söker nu dig som vill vara med och driva bolaget framåt. Du erbjuds ett spännande arbete med ett stort mått av självständighet och eget ansvar.

Dina primära ansvarsområden är att driva merförsäljning till bolaget samt assistera vår bemanningssamordnare i det dagliga arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inbegriper försäljningsplanering och säljuppföljning med utgångspunkt från kontoret samt uppföljande kundbesök på plats hos kund.

På plats hos kund skall du snabbt kunna arbeta fram den kravprofil kunden önskar på våra konsulter. Våra konsulter arbetar främst inom lager, enklare montering samt plock & pack-uppdrag.

I dina administrativa uppgifter måste du vara mycket systematisk och strukturerad för att inte tappa några lösa trådar. Du skall följa upp inkomna offertförfrågningar och hantera många bollar i luften samtidigt. Arbetet är tidvis mycket tempofyllt och du måste vara genuint stresstålig och se arbetsdagen som en utmaning med en fast övertygelse om att få ihop pusslet utan att själv tappa gnistan.

Dina dagar kommer alltid fyllas av utmaningar och du måste brinna för att lösa problem.

När vår bemanningssamordnare är frånvarande är det ditt ansvar att planera personalen i systemet, boka in dem på uppdrag och följa upp arbetets gång med både kund och konsult.

Egen bil och personkörkort B är ett krav.

Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänligen skicka in din ansökan via jobb@personalstyrkan.se så snabbt som möjligt.

Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Åsa Bengtsson på telefon 08-410 423 70, eller via mail: asa@personalstyrkan.se

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2015-12-22

Körkortskrav
B
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Vi erbjuder heltid men vill inte utesluta någon som vill arbeta 75%

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Säljfokus
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@personalstyrkan.se

Företag
PERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG

Adress
PERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG
SPEDITIONSVÄGEN 22
14250 SKOGÅS

Kontorsadress
SPEDITIONSVÄGEN 22
SKOGÅS

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41042370

Jobbnummer
2591044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag: