Assistera söker KAM med höga ambitioner
Assistera / Säljarjobb / Stockholm
2010-06-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistera söker KAM med höga ambitioner" (publicerad 2010-07-13) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assistera i Stockholm Assistera bildades 1998. Vi är konsultmäklare verksamma inom systemutveckling, IT och management. Vi hjälper våra kunder att bemanna projekt med våra högkompetenta och välmeriterade konsulter. Vårt huvudkontor finns mitt i centrala Malmö och vi har även kontor i Stockholm, Göteborg, Linköping, Älmhult och Köpenhamn.
Vi är framgångsrika, vi växer och vi söker nu en Key Account Manager som vill vara med och utveckla Assistera till den kvalitativt ledande och största konsultmäklaren i Norden.
Publiceringsdatum2010-06-07ArbetsuppgifterDu kommer att ansvara för försäljning av konsulter till nya och befintliga kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att inleda och vidareutveckla relationer med Assisteras kunder. Ditt huvudsakliga ansvar blir att:
• Matcha kundens konsultbehov med rätt kandidat. Du genomför allt från ax till limpa med intervjuer, referenstagning, kandidatpresentationer mm.
• Attrahera nya underkonsulter via Assisteras befintligt nätverk och genom aktiv bearbetning av egna kontakter.
• Kund- och konsultaktiviteter.
• Verka tillsammans med dina kollegor för att Assistera utvecklas mot uppsatta mål och visioner.
ErfarenheterDu har lång erfarenhet som konsultchef, linjechef, projektledare eller säljare av tjänster inom systemutveckling, helst inom R&D/inbyggda system eller IS/IT. Du har erfarenhet av och teknisk förståelse för R&D/inbyggda system eller IS/IT. Särskilt meriterande är om du har ett nätverk av underkonsulter samt ett stort kundnätverk och kan förstå vad kunden behöver i form av kompetens och personlighet.
Dina personliga egenskaper• Du är en relationsbyggande säljare som agerar för ett långsiktig och varaktig relation med både kund och konsult.
• Du är förtroendeingivande och socialt kompetent.
• Du är en god lyssnare och hittar proaktiva lösningar på kundens behov.
• Självständig, initiativrik, drivande, uthållig och noggrann.
• Kan hantera "många bollar i luften" och är bra på att prioritera.
• Flexibel och kreativ.
• Bra lagspelare, lätt att samarbeta med.
• Entreprenör, affärsmässig.
• Bra på att kommunicera i tal och skrift både på svenska och engelska.
Din ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på "ansök". Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. För mer information är du välkommen att kontakta Charlotte Brasch, 08-410 252 84 alt Jacob Linusson, 08-410 252 82 på Ogunsen Search & Selection (www.ogunsen.se). Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 21:a juni.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-07-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktCharlotte Brasch, +46 8-410 252 84
Jacob Linusson, +46 8-410 252 82
FöretagAssistera
AdressAssistera
Humlegårdsgatan 20, 5 tr
10391 Stockholm
Jobbnummer 671150
Observera att sista ansökningsdag har passerat.