Assistent till Västerås

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Är du en driven och nyfiken person som vill arbeta som assistent hos en av våra kunder i Västerås? Är du social, lätt för att lära dig nya uppgifter och är bra på att skapa goda relationer? Då kan detta vara uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2018-10-04

Om tjänsten
Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, det kan handla om allt från mail- och kalenderhantering, assistera och protokollföra möten, personaladministration, reseadministration och internkommunikation. Du kommer dessutom ha projektledande uppdrag där du arrangerar besök, personalträffar, konferenser och andra event.

Om dig

Vi söker dig som har tidigare arbetat med liknande uppgifter. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska samt har goda kunskaper i Officepaketet. Som person har du en förmåga att ta egna initiativ och trivs med att arbeta självständigt. Det är också viktigt att du trivs med att ha många arbetsuppgifter parallellt samt trivs i sociala sammanhang där du bygger relationer.

Om anställningen

Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan

Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Daniel Weiderstål 021-470 29 13.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Assistent, Office, administration, Adecco, Västerås

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-27
Ange följande referens när du ansöker: ref-27778
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Weiderstål 021-470 29 13

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Västgötegatan 4A
72211 VÄSTERÅS

Kontorsadress
Västgötegatan 4A

Jobbnummer
4384676

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: