Assistent Till Ett Familjärt Företag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en assistentsom vill vara en del av deras team. Tjänsten är på heltid med start i början av januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN?
Nu söker vi en assistent till vår kund. Vill du arbeta på ett familjärt kontor bland diverse familjedrivna bolag - då är detta tjänsten för dig! Du kommer dagligen att arbeta med flera företag och assistera fyra nyckelpersoner inom dessa. Arbetet innefattar främst att hjälpa till med diverse privata samt jobbrelaterade ärenden. Allt ifrån kalenderhantering, visumansökningar, dokumenthantering till att springa ärenden på stan. Du kommer även stötta kontorsansvarige med att förbereda inför möten och hålla snyggt och rent påkontoret. Kontoret ligger beläget inyrenoverade lokaler ett stenkast från Stureplan.Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du arbetar kontorstider måndag - fredag varannan veckaklockan08.00-16.30, och varannan veckaklockan 09.00-17.30. Önskemålet är att du kan starta i början på januari.Tjänsten kräver att du är en självgående person som tar egna initiativ då du på egen hand strukturerar din arbetsdag. Brinner du för att arbeta med service i toppklass och tycker om varierande arbetsuppgifter då är detta tjänsten för dig.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden. Efter 6 månader så kommer företaget att ta över anställningen om det känns rätt för båda parter.
Publiceringsdatum2018-12-12Dina arbetsuppgifterSom kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Kalenderhantering
• Dokumenthantering
• Förbereda inför möten och konferenser
• Visumansökningar
• Kvittoredovisning
• Fakturahantering
• Resebokningar
• Diverse privata ärenden
• Se till att det är snyggt och rent på kontoret
• Hjälpa till att anordna interna event
• Öppna/stänga kontoret
• Ta emot besökare
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service och administration
• Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
• Goda kunskaper i Officepaketet och Outlook
Som person är du serviceinriktad, lyhörd och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och självgående. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och professionell.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Unger
emma.unger@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4505567
Observera att sista ansökningsdag har passerat.