Assistent med erfarenhet av inkasso på 50 %
SW / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook!
Är du studerande i dagsläget alternativt arbetar och är intresserad av en halvtidstjänst? SW söker just nu en assistent på 50 % till ett av våra kundföretag i centrala Göteborg. Kundföretaget är ett av Sveriges största privata förvaltare av bostäder och varumärket representerar stor erfarenhet av att förvalta och utveckla bostäder. Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos SW och vi söker dig som kan arbeta förmiddagar måndag-fredag.
Tjänstebeskrivning
I din roll som assistent kommer du att arbeta i en stöttande funktion till vår kunds hyresadministratör. I arbetsuppgifterna ingår insortering och insättning av material, inkasso samt att skicka påminnelser. I rollen kommer du svara i telefon och hjälpa de hyresgäster som ringer in med exempelvis att skriva ut nya hyresavier eller svara på övriga frågor. I din roll som assistent kan scanning av fakturor även tillkomma. Kundföretaget använder systemen 3L och Palette.
Kvalifikationer och erfarenhet
För att passa i tjänsten som assistent ser vi att du har tidigare erfarenhet ifrån inkasso och påminnelsehantering och du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Utöver det har du goda datorkunskaper, särskilt Excel.
Du som är kundorienterad, noggrann och lyhörd kommer att passa i tjänsten som assistent! Vidare har du en förmåga att ta initiativ och lätt för att se vad som behöver göras. Du är hjälpsam, trivs med struktur och ordning och är effektiv i arbetet.
Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med omgående start och förväntas att pågå till årsskiftet. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på 031- 333 54 81.
Publiceringsdatum2014-10-23Arbetstider och omfattningDeltid 4 månader
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Johansson +46 313335481
FöretagSW
AdressSW
Box 7420
10391 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, 4 tr
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2042307
Observera att sista ansökningsdag har passerat.