Assistent med erfarenhet av fakturahantering
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2011-10-05Om företagetAutoexperten i Sverige AB Sollentuna
Autoexperten är en ledande affärskedja inom fordonsbranschen. Kedjan finns representerad på 66 platser i landet och har som målsättning att marknadsföra "tillbehör till allt som rullar, reservdelar till allt som står still". Kedjans kunder är till större delen proffsanvändare i form av allbilsverkstäder, men sedan en tid ökar också konsumenter i våra välfyllda butiker, attraherade av kombinationen kunnig personal och kvalitetsprodukter.
Dina arbetsuppgifterTill vår kund Autoexperten söker vi dig som vill jobba som assistent. I din roll som assistent kommer du att ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer till en trevlig arbetsplats med förmånliga villkor och kommer att ingå i en grupp om ca 15 personer. Företaget finns beläget i Sollentuna på nära gångavstånd till Häggviks station.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Fakturahantering; leverantörs- och kundreskontra samt orderhantering
• Sköta utskick till kedjans medlemmar och leverantörer
• Administrera och följa upp medlems- och leverantörsavtal
• Föra mötesprotokoll
• Sköta allmänna kontorsgöromål
• Ha kundkontakter via telefon, mestadels butiker ute i landet
• Hjälpa till vid mässor och konferenser
ProfilKravprofil: Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning, gärna inriktning administration eller ekonomi. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och trivs i en assisterande roll. För att passa in i rollen som assistent behöver du vara positiv, serviceinriktad och strukturerad. Vidare är du prestigelös och har lätt att skapa kontakt med människor i din omgivning. Du har erfarenhet av och mycket goda kunskaper i Office-paketet. Starkt meriterande är om du har arbetat i Windows 7, engelsk version samt affärssystemet Movex. Det är vidare ett krav att du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. Arbetsomfattning kan variera mellan 80-100 procent med fast arbetstid mellan 8.00 och 15.30.
Kontaktperson i denna rekrytering är Linn Bohman på Arena Personal som nås på 08-587 117 14. Din ansökan med cv vill vi ha omgående då tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan!
Om företagetArena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Vi arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås och Sundsvall. Våra verksamhetsområden är Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet och Fordon.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-11-04
Ange följande referens när du ansöker: 173
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktLinn Bohman, 08-58711714
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1046060
Observera att sista ansökningsdag har passerat.