Assistent / inköpsassistent / koordinator inom dagligvaruhandeln

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-09-04

Företaget
Företaget är en av Nordens största koncerner inom dagligvaror som ansvarar för inköp, lager och transport till företagets butikskedjor. Du arbetar med sortimentsplanering och inköp för att optimera försäljning samt minska kostnader inom hela värdekedjan. Du kommer att vara anställd av Bravura och placerad på koncernens huvudkontor i centrala Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Assisterande Kategorichef arbetar du nära och stöttar Kategorichefen i arbetet med att driva och utveckla kategorierna inom bland annat området Specerier. Du samarbetar med flera funktioner inom verksamheten både internt och externt vilket innebär en koordinerande roll mellan de olika områdena. Konkreta arbetsuppgifter är bland annat att ta fram underlag inför sortimentsrevidering och kategoriavstämningar, dokumentera beslut samt bidra till att lösa frågor kring sortiment, pris och leverantör i systemen.


Kvalifikationer
• Avslutad eftergymnasial utbildning, meriterande om det är inom ekonomi, logistik, inköp eller retail
• Erfarenhet av service eller administration. Meriterande med erfarenhet av dagligvaru- eller detaljhandeln
• God system- och datorvana. Meriterande om du arbetat i SAP
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

För att trivas i rollen tror vi att du gillar att driva ditt eget arbete framåt och har förmågan att arbeta lösningsfokuserat. Då du har många kontaktytor i det dagliga arbetet så tror vi att du trivs i samarbete med andra och har en god kommunikativ förmåga. Vidare förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Inköpsassistent, inköp, dagligvaruhandeln, assistent, logistik, ekonomi, retail, koordinator, stockholm, support, SAP, excel

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3678027

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: