Assistent / inköpsassistent / koordinator inom dagligvaruhandeln

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
2017-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent / inköpsassistent / koordinator inom dagligvaruhandeln" (publicerad 2017-09-04) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-06-27

Företaget
Företaget är en av Nordens största koncerner inom dagligvaror som ansvarar för inköp, lager och transport till företagets butikskedjor. Du kommer tillhöra affärsområdet Egna Märkesvaror vilket innebär att du arbetar med den egna varumärkesportföljen och sortimentet och tjänsten innebär kontakt med internationella inköpsnätverk. Du kommer att vara anställd av Bravura och placerad på koncernens huvudkontor i centrala Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som koordinator får du möjligheten att arbeta i en bred och varierad roll. Syftet med rollen är att bidra till utvecklingen av företagets Egna Märkesvaror. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att stötta inköpare i det dagliga arbetet och assistera inköparen vid upphandling, förhandling och uppföljning. Konkreta arbetsuppgifter är att koordinera samarbetet med andra interna funktioner, sköta kommunikationen med leverantörer och ansvara för artikel- och leverantörsadministration.


Kvalifikationer
• Avslutad eftergymnasial utbildning, meriterande om det är inom ekonomi, logistik eller inköp
• Erfarenhet av service eller administration. Meriterande med erfarenhet av dagligvaru- eller detaljhandeln
• God system- och datorvana. Meriterande om du arbetat i Excel och SAP
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

För att trivas i rollen tror vi att du gillar att driva ditt eget arbete framåt och har förmågan att arbeta lösningsfokuserat. Då du har många kontaktytor i det dagliga arbetet så tror vi att du trivs i samarbete med andra och har en god kommunikativ förmåga. Vidare förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Inköpsassistent, inköp, dagligvaruhandeln, assistent, logistik, ekonomi, retail, koordinator, stockholm, support, SAP, excel

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3577770

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: