Assistent
Ljusdals kommun / Administratörsjobb / Ljusdal
2014-02-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent" (publicerad 2016-02-10) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Ljusdal,
Nordanstig,
Hudiksvall,
Bollnäs,
Söderhamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ljusdals kommun i Ljusdal,
Hudiksvall,
Bollnäs,
Ånge,
Ockelbo eller i
hela Sverige Arbetsplats
Miljöenheten.
Publiceringsdatum2014-02-03Dina arbetsuppgifterTjänstens huvudsakliga arbetsuppgifter är ärenderegistrering, fakturering, granskning av fakturor, arkivering och sekreterare i myndighetsnämnden.
Sekreterare i myndighetsnämnden innebär bland annat att upprätta kallelser, protokoll och att skicka ut information till nämndsledarmöten.
Andra arbetsuppgifter som tillkommer är hantering av parkeringstillstånd i kommunen och svara på frågor från allmänheten.
Kvalifikationer/utbildning
Assistenttjänsten är en omväxlande tjänst som kräver en positiv, serviceinriktad och initiativrik person.
Du behöver ha 3-årig gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi.
Du bör ha god datorvana och vara van användare av ordbehandlingsprogram
(officepaketet).
Du ska ha serviceanda, tycka om att prova nya saker och kunna ta egna initiativ.
Du ska också ha goda kunskaper i svenska språket.
Meriterande erfarenheter är att ha arbetat som nämndsekreterare, arbetat med fakturering, ärenderegistreringar och arkivering.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Övrig informationProvanställning kommer att tillämpas.
Varaktighet och Sysselsättningsgrad
Tillsvidareanställning med tillträde snarast.
Heltid.
Upplysningar lämnas av
Miljöchef, Karin Hansson, 0651-181 36.
Facklig kontaktSista ansökningsdag
2014-02-21
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagLjusdals kommun
AdressLjusdals kommun
Norra Järnvägsgatan 21
82780 Ljusdal
Jobbnummer 1768183
Observera att sista ansökningsdag har passerat.