Ärendestyrare till Vattenfall i Jordbro

Magna AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av ett utmanande arbete som innebär mycket ansvar och ställer höga krav på noggrannhet, struktur och serviceanda?
För vår kund Vattenfalls räkning söker vi nu en strukturerad och serviceminded ärendestyrare. Avdelningen tar emot ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem och ansvarar för resursplaneringen för att klara dessa uppdrag. Detta kan till exempel handla om oförutsedda händelser som exempelvis störningar i elförsörjningen.
Du kommer att administrera och schemalägga uppdrag till tekniker i varierande geografiska områden. För detta har du dator och telefon till hjälpmedel.

Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara:
• Ta emot ärendefel och registrera i tillhörande affärssystem
• Hantera administration rörande generell ärendehantering
• Hantera olika kontakter - med bland annat projektledare och tekniker

Arbetets omfattning:
Heltid, mån-fre kontorstider.
Visstidsanställning. Uppdraget startar 2017-11-01 och pågår t.o.m.2018-04-30 , med möjlighet till förlängning.
Du kommer vara anställd som konsult hos oss och jobba ute på Vattenfalls kontor i Jordbro.

Kundföretaget
Vår kund är Vattenfall som är en av Europas största elproducenter och levererar el, värme och gas till 15,5 miljoner privat-och företagskunder i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Tyskland och Storbritannien. Totalt omfattar koncernen 30 181 anställda.

Din profil
Vi ser att du som söker har en avslutad gymnasieexamen och har arbetat med administrativa uppgifter tidigare. Du är en god datoranvändare och en kreativ informationssökare.
För att lyckas i denna roll är det viktigt att du har en god formuleringsförmåga både i tal och skrift. Du har bra struktur i dina arbetsuppgifter, är lösningsorienterad och serviceinriktad.
Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst och har kunskap inom SAP eller annan typ av ärendesystem.

Intresserad?
Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@magna.se

Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-10-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-26
Ange följande referens när du ansöker: 7543
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Henriksen

Företag
MAGNA AB

Adress
MAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A

Jobbnummer
3747658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: