Ärendestyrare till internationellt bolag

Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Luleå, Skellefteå, Jokkmokk, Vindeln, Umeå eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Är du intresserad av ett utmanande arbete som innebär mycket ansvar och ställer höga krav på noggrannhet, struktur och serviceanda?

För vår kunds räkning söker vi nu en strukturerad och serviceminded ärendestyrare. Avdelningen tar emot ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem och ansvarar för resursplaneringen för att klara dessa uppdrag. Detta kan till exempel handla om oförutsedda händelser som exempelvis störningar i elförsörjningen.
Du kommer att administrera och schemalägga uppdrag till tekniker i varierande geografiska områden. För detta har du dator och telefon till hjälpmedel.

Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara:
• Ta emot ärendefel och registrera i tillhörande affärssystem
• Hantera administration rörande generell ärendehantering
• Hantera olika kontakter - med bland annat projektledare och tekniker

Arbetets omfattning:
Heltid, mån-fre kontorstider.
Visstidsanställning. Uppdraget startar 2017-12-18 och pågår t.o.m. 2018-04-02 , med möjlighet till förlängning.
Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta på kundens kontor i Luleå

Din profil
Vår kund är en av Europas största elproducenter och levererar el, värme och gas till 15,5 miljoner privat-och företagskunder i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Tyskland och Storbritannien. Totalt omfattar koncernen 30 181 anställda.

Sista ansökningsdag
Vi ser att du som söker har en avslutad gymnasieexamen och har arbetat med administrativa uppgifter tidigare. Du är en god datoranvändare och en kreativ informationssökare.
För att lyckas i denna roll är det viktigt att du har en god formuleringsförmåga både i tal och skrift. Du har bra struktur i dina arbetsuppgifter, är lösningsorienterad och serviceinriktad.
Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst och har kunskap inom SAP eller annan typ av ärendesystem.

Intresserad?
Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Karin Levander karin.levander@maxkompetens.se

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-12-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-15
Ange följande referens när du ansöker: 6827
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Levander karin.levander@maxkompetens.se

Företag
MaxKompetens Konsult AB

Adress
MaxKompetens Konsult AB
Nygatan 14
90325 UMEÅ

Kontorsadress
Nygatan 14

Jobbnummer
3848900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: