Arbetsplatsstrateg med inriktning konceptutveckling

Coor Service Management AB / Arkitektjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla arkitektjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Sundbyberg, Solna, Stockholm, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Skapa hållbara och ergonomiska arbetsmiljöer hos Coor

Är du en kreativ och strategisk inredningsarkitekt med erfarenhet av att jobba med arbetsplatsutveckling? Vi på Coor söker en Arbetsplatsstrateg som kan driva utvecklingen av kunds framtagna koncept och dess tekniska projekteringsunderlag. Vi söker en erfaren projektledare som kan ansvara för våra projekt inom koncept och säkerställa att de lever upp till våra höga krav på design, ergonomi och hållbarhet.

Vilka är vi?

Hos Coor blir du en del av ett företag som ständigt strävar efter att utveckla och förbättra arbetsmiljöer för våra kunder. Vi tror på samarbete, ansvar och innovation, och du kommer ingå i ett konceptteam där du får vara med och skapa framtidens arbetsplatser.

Vad kommer du att få göra?

I rollen som Arbetsplatsstrateg kommer du att:

• Driva och följa upp projekt relaterade till arbetsplatsutveckling
• Utveckla kontorsmiljöer som följer kundens guidelines och visioner
• Säkerställa ergonomiska och hållbara lösningar i samarbete med leverantörer och stakeholders
• Skapa beslutsunderlag, budgetar och tidplaner
• Vara en nyckelperson i kundens - i detta fall Swedbanks - förändringsarbete och delta i konceptutvecklingen

Vem är du?

Vi söker dig som har:

• Gedigen erfarenhet som inredningsarkitekt eller liknande
• Dokumenterad erfarenhet av projektledning och att driva större projekt
• Dokumenterad vana av att hantera tekniska kravspecifikationer såsom byggnormer, manualer, lagkrav och kundspecifika riktlinjer
• Goda kunskaper i InDesign och/eller Archicad, samt Office-paketet
• En utmärkt förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
• En strukturerad och prestigelös inställning till ditt arbete
• Meriterande är kunskaper i Bluebeam samt att ha arbetat i en stor organisation där du hanterat krav från många stakeholders

Vad erbjuder vi?

Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en dynamisk miljö med spännande projekt och engagerade kollegor. Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön, flexibla arbetsvillkor och ett starkt fokus på personlig utveckling.

Om anställningen

• Anställningsform: Tillsvidare
• Placering: Sundbyberg, Stockholm (Swedbanks huvudkontor)
• Arbetstid: Heltid

Vi genomför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning.

Skicka in din ansökan redan idag - vi hanterar ansökningar löpande! Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryterande chef Marie Stolt, marie.stolt@coor.com

Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

Ersättning
Lön enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
8971042

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: