Är du vår nya medarbetare med ansvar för våra lokaler?
Kalmarhem AB / Backofficejobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kalmarhem AB i Kalmar Tillsammans är ett viktigt ord för oss på Kalmarhem. Tillsammans drivs vi av vår vision om att vår verksamhet och våra hyresgästers livsmiljö ska vara hållbar, byggas med nytänkande och ge stolthet. Tillsammans skapar vi hem för alla.
Publiceringsdatum2020-01-21Om tjänstenVi på Kalmarhem växer och utökar vår marknadsavdelning med en ny tjänst som syftar till att arbeta med Kalmarhems lokaler. Syftet med befattningen är att driva den så att avdelningen och bolaget som helhet ska utvecklas, utföra sina uppdrag och nå sina mål. På Kalmarhem existerar en hög kollegial sammanhållning vilket du kan uppleva som en trygghet då vi förväntar oss att du driver denna funktion självständigt.
Dina arbetsuppgifterSom Lokalansvarig kommer du att arbeta med att kartlägga, analysera och kontinuerligt följa upp avtal, uthyrning och omförhandla dessa. Din arbetsvardag kommer bestå av arbete med inventering, förhandlingar, uppföljningar och ekonomi. Det kan innebära konkreta arbetsuppgifter som att samla in, uppdatera och analysera rätt indata kopplat till våra lokaler och agera beställare likväl internt som externt. Arbetets art innebär även ett ekonomiskt ansvar.
KvalifikationerVi söker dig som har kunskap om hyresavtal, löpande förvaltningsfrågor och hyresförhandlingar. Vi tror att du har en bakgrund som förvaltare, förvaltningsassistent, hyresadministratör eller liknande. Juridisk utbildning med hyres- och fastighetsinriktning är meriterande. Du kommer möta hyresgäster från hela vårt bostadsbestånd vilket ställer krav på att du är lyhörd, empatisk och att du kan kommunicera väl i såväl tal som skrift. Självständigheten i arbetet ställer krav på att du är strukturerad, kan prioritera, orientera och sortera ditt arbete på ett hanterbart och arbetseffektivt sätt.
Arbetet kräver även att du har minst B-körkort.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid under kontorstid.
Personen vi söker är van vid att hantera Microsoft Officeprogrammen och har en god vana vid att arbeta med digitala verktyg.
Hur du ansöker
Vi arbetar med löpande urval i denna rekrytering så vänta inte med att skicka in din ansökan till
jobb@kalmarhem.se. Sista ansökningsdag är 2020-02-16.
Om företagetVi på Kalmarhem ska möta våra kunder så att de upplever oss som en positiv hyresvärd. Kalmarhem ska erbjuda ett brett och hållbart utbud av hyresrätter för att alla som vill ha sin livsmiljö i Kalmar ska ges möjlighet till det. Detta gör vi genom att själva utveckla och bygga samt köpa, sälja och aktivt förvalta fastigheter. Genom att följa samhällsutvecklingen ska vi planera för våra kunders och fastigheters behov nu och i framtiden. Vi ska möta våra kunder, deras behov och därmed skapa förtroende.
Är du nyfiken, har du frågor om tjänsten eller vill veta mer om Kalmarhem, är du välkommen att kontakta HR-Generalist Adam Andersson på e-post
adam.andersson@kalmarhem.se alternativt läsa på vår hemsida
www.kalmarhem.seVälkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-16
AdressKalmarhem AB
LARMTORGET 3
39123 KALMAR
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Lokalansvarig".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kalmarhem AB (org.nr 556526-5906)
Larmtorget 3 (
visa karta)
391 23 KALMAR
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
jobb@kalmarhem.se Jobbnummer 5052977
Observera att sista ansökningsdag har passerat.