Är du vår nya Konsultchef i Helsingborg?
Adecco Sweden AB / Organisationsutvecklarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Är du en person som brinner för sociala kontakter, trivs med högt tempo och som drivs av att göra affärer? Vill du arbeta på företaget som är rankat som tredje bästa arbetsplatsen enligt "Great Place to Work" och som arbetar efter ledorden "Better Work, Better Life" med fokus på hög livskvalitet, glädje och laganda? Då har vi arbetet för dig!
Hur ser din arbetsdag?
I rollen som konsultchef ansvarar du för kunder och konsulter inom vår uthyrningsverksamhet i Helsingborg med omnejd. Som konsultchef har du personalansvar för ett antal medarbetare och ansvarar för samtliga personalrelaterade frågor. Du har även ett stort säljansvar mot såväl nya som befintliga kunder. Du ansvarar för offerering av nya affärer samt prissättning i samråd med Kontorschef. God administrativ vana är en fördel. Du ingår i en arbetsgrupp som präglas av stor öppenhet och hög teamkänsla där vikten av att hjälpa varandra för att nå målen väger tyngre än den individuella prestationen. På Adeccos kontor arbetar vi i ett öppet kontorslandskap där en positiv atmosfär och arbetsglädje i en tempofylld miljö gör att du orkar göra "det lilla extra". Du rapporterar till Kontorschef Helsingborg.
Vem trivs här?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har relevant högskoleutbildning inom exempelvis personalvetenskap, ekonomi eller försäljning samt gärna erfarenhet av arbetsledning. Du har erfarenhet av tjänsteförsäljning och/eller har arbetat i en utpräglad säljorganisation. Det är mycket viktigt att du har ett affärsmässigt fokus. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team samt har en egen stark drivkraft i det dagliga arbetet. Vi söker dig som har ett genuint intresse av andra människor samt är duktig på att etablera nya samt vårda befintliga relationer. Du är teamorienterad, prestigelös, engagerad, har framåtanda och en god samarbetsförmåga. Din vardag kommer att präglas av ett högt tempo där det är viktigt att kunna fatta snabba och rätta beslut. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Körkort är ett krav.
Vad erbjuder vi?
En tillsvidaretjänst med start i februari. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Du får en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss kommer du att uppskattas för din kompetens som gör skillnad. På Adecco erbjuder vi dig en karriär med stora möjligheter till personlig utveckling och utbildning inom marknadens bästa rekryteringsverktyg. Din vardag kommer att vara varierad och din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Välkommen till en expansiv och dynamisk organisation med stark företagskultur och framtidstro!
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas i februari och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-12-29Arbetstider och omfattningHeltid Helltid
ErsättningPersonlig lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Andersson (rekryteringsansvarig)40-667 53 10
Maria Danell, Kontorschef 042-37 33 40
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kullagatan 29
25112 HELSINGBORG
KontorsadressKullagatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2114281
Observera att sista ansökningsdag har passerat.