Är du vår nya enhetschef för bemanningsenheten?
Hultsfreds kommun, Socialförvaltning / Sjukvårdschefsjobb / Hultsfred
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Hultsfred,
Vimmerby,
Högsby,
Ydre,
Oskarshamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hultsfreds kommun, Socialförvaltning i Hultsfred,
Eksjö,
Nässjö,
Aneby eller i
hela Sverige Vi hoppas att du vill bli en del av vårt chefsteam! Vi söker nu en enhetschef till bemanningsenheten i Hultsfreds kommun. Hos oss har alla en individuell utvecklingsplan och vår unika Kompetensfond gör ditt livslånga lärande möjligt. Här får du växa och utvecklas!
Som medarbetare i Hultsfreds kommun är du en del av en stolt organisation med en stark vi-känsla, en hög frisknärvaro och ett mycket gott ledarskap. Hos oss tar vi tillvara det lilla och gör det stort. Vi syns och hörs i Hultsfred!
Vi vill ha en ledare som litar på människor, där människor uppmuntras till handlingskraft och nyskapande, känner sig stolta över att jobba hos oss och prioriterar ett tolerant och jämställt förhållningssätt. Därför förväntar vi oss att du delar dessa värderingar och är en av de som bidrar till ett sådant klimat.
Det du får tillbaka är en givande ledarskapsroll i en organisation med högt i tak, korta beslutsvägar och mycket skratt längs vägen. Du får möjlighet till personlig handledning, kompetensutveckling och du får också ta del av vår chefsutbildning.
Publiceringsdatum2023-09-29ArbetsuppgifterSom enhetschef har du ansvar för utveckling, ekonomi, personal och arbetsmiljöfrågor. Du kommer att arbeta med samverkan och kvalitet och att skapa ett positivt utvecklingsklimat som ger medarbetarna möjlighet till delaktighet och engagemang!
Som enhetschef för bemanningsenheten har du ansvar för kompetensförsörjning och kompetensutveckling inom vård och omsorg. Vi är på väg in i ett utvecklingsarbete för att möta framtidens behov av kompetens och digitalisering där enhetschefen för bemanningsenheten ska vara motor.
Som ledare hos oss vill vi att du ska;
• Leda utifrån vår värdegrund "Vi möts i känslan av värdighet"
• Trivas med att arbeta i team
• Lyfta medarbetarnas styrkor
• Ständigt utveckla ditt ledarskap
• Se relationer och samverkan som ditt viktigaste verktyg
• Jobba för Sveriges friskaste medarbetare
Du kommer att leda utifrån fyra perspektiv, ekonomi, medborgare, medarbetare och utveckling.
KvalifikationerDu har genomförd högskoleutbildning t ex socionomutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser positivt på ansökan med erfarenhet från liknande verksamhet.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, dina ledaregenskaper och att du har engagemang för verksamheten. Det innebär att ditt ledarskap är i linje med förvaltningens och verksamhetens värdegrund.
B-körkort är ett krav.
ÖVRIGT
Som medarbetare i Hultsfreds kommun erbjuds du goda möjligheter till utveckling och förmåner. Vi vill att varje medarbetare ska få ett hållbart arbetsliv och känna sig trygg i sin anställning. Det är också viktigt att våra medarbetare har en god balans mellan arbetsliv, familjeliv och fritid. Läs mer om våra förmåner på vår hemsida
https://www.jobbaihultsfred.se/formaner/För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Hultsfreds kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka via offentliga jobb och inte via e-post eller pappersformat.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du ha mer information om hur du söker jobb hos oss eller om du har skyddad identitet kan du läsa mer här https//www.jobbaihultsfred.se/sa-har-soker-du-jobb-hos-oss/
Ersättning Enligt avtal.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "S2328".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hultsfreds kommun (org.nr 212000-0712)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Hultsfreds kommun, Socialförvaltning
Kontakt Verksamhetschef
Joachim Åberg
joachim.aberg@hultsfred.se 0495 - 24 01 70 Jobbnummer 8153746
Observera att sista ansökningsdag har passerat.