Är du vår nya ekonomiassistent/receptionist?
Syntronic / Ekonomiassistentjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Syntronic i Gävle,
Sandviken,
Stockholm,
Kumla,
Linköping eller i
hela Sverige Syntronic är ett ledande designhus specialiserade inom avancerad produkt- och systemutveckling, produktion och eftermarknadstjänster. Våra kunder och partners är några av världens mest teknikintensiva företag och organisationer och återfinns inom branscher som telekom, medicinteknik, fordons-, försvars- och verkstadsindustrin. Våra kontor finns i Gävle, Göteborg, Linköping, Lund, Sandviken, Stockholm, Kuala Lumpur, Penang, Beijing, Chengdu, Shanghai, Jakarta och Ottawa.
Syntronic fortsätter att expandera och behöver nu utöka vårt härliga ekonomi- och receptionsistteam med en erfaren ekonomiassistent!
Arbetsuppgifter/Ansvar
Som ekonomiassistent kommer du vara behjälplig med fakturering, kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring och rapportering. Det är ett stort flöde med många fakturor som hanteras i vårt system. Vid behov kommer du att hjälpa till i receptionen med att boka resor, svara i telefon och hantera inkommande mail mm.
Du kommer att bli en viktig funktion i vår dagliga verksamhet och kommer ha ansvar för att registrera och bokföra leverantörsfakturor. Här använder du din erfarenhet för att snabbt kunna komma in i arbetet. Med din positiva energi kommer det inte att vara något problem.
Vem är du?
• Är högskoleekonom
• Har minst 2-års erfarenhet av leverantörsreskontra
• Är bra på att kommunicera på svenska och engelska
Meriterande är erfarenhet av Microsoft Nav.
Tempot är högt och stundtals kan din stresstålighet sättas på prov. Du behöver ha ordning och reda då vi har ett stort flöde med fakturor i vårt system.
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är flexibel och kan rycka in där det behövs. Du har ofta ett leende på läpparna och en vana att hantera flera olika saker samtidigt. Du har en förmåga att prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt och kan snabbt ställa om när tillfället kräver det.
Hos Syntronic får du arbeta i en familjär miljö med globala vibbar där det finns möjligheter att växa tillsammans med oss.
Vi erbjuder
Hos oss får du möjlighet att utvecklas tillsammans med engagerade och duktiga medarbetare. Vi arbetar inom flera olika affärsområden med spännande och utmanande projekt i en internationell miljö. Trevlig arbetsmiljö och god hälsa bland våra medarbetare är viktigt för oss, därför får du tillgång till friskvårdsbidrag samt ett bra försäkringspaket både vad gäller privatvård och pensionsavsättning.
Publiceringsdatum2018-11-06Så ansöker duVi ser fram emot ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du vill arbeta hos oss. Ansök senast den 30 november.
Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Inför rekryteringsarbetet har Syntronic tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför vänligt och bestämt kontakt med mediasäljare och säljare av rekryteringstjänster.
Kontaktperson för detta jobbHar du några frågor så är du välkommen att höra av dig till Josefin Westman på
josw@syntronic.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSyntronic
AdressSyntronic
Box 965
80133 Gävle
KontorsadressBox 965
Jobbnummer 4441669
Observera att sista ansökningsdag har passerat.