Är du Heimstadens nya Kontorsassistent?
Heimstaden AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Heimstaden AB i Malmö,
Lund,
Trelleborg,
Landskrona,
Helsingborg eller i
hela Sverige Är du vår nästa oumbärliga Kontorsassistent?
Vår fantastiska Kontorassistent går vidare till nya utmaningar inom företaget och vi behöver ersätta en oumbärlig hen med en som kan bli vår nya spindel i nätet, trivselspridare, ordningsperson och stöttepelare. Kan det vara du?
I uppgifterna ingår att: Ansvara för receptionen och att ta emot besökande Förbereda och supporta vid externa och interna möten (fika, tillse att mötesrum är i ordning m.m.) Hantera beställningar av luncher, frukost m.m. till möten, utbildningar m.m. Se till att kaffe finns/maskiner fungerar etc. Säkerställa att städning/växtskötsel fungerar och att det är mycket god ordning i lokalerna och kök/gym etc. Ansvara för säsongspyntning. Ansvara för posthanteringen (sortera och dela ut på kontoret, skicka rek.brev osv.) Beställningar till kontoret t.ex. tillse att kontorsutrustning fungerar och kontorsmaterial alltid är påfyllt (kopiator, frankeringsmaskin m.m.) Organisera ev. kundevent på kontoret Supporta vid uppvaktningar, tillställningar samt mottagande av nyanställda (sätta i ordning rum, ordna blommor m.m.) Vara lokalansvarig för kontoret; ansvara för utlämning av nycklar, tags mm. Hantera poolbil, lånecyklar m.m. Vara kontaktperson gentemot vår hyresvärd; felanmälningar osv. Om utrymme och tid finns, hjälpa till med enklare administrativa uppgifter såsom kopiering, enklare skrivarbete m.m.
För att klara av utmaningen att fungera som Kontorsassistent i vår snabba, entreprenöriella (ja du kan tolka det som ibland något röriga) miljö har du: Minst tre års erfarenhet från roller i reception eller som assistent/administratör/chefsassistent, lägst en Gymnasieexamen och du uttrycker dig flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Andra skandinaviska språk är meriterande. Vi ser också gärna att du kunskap i MS Office och Office Management Software, kunskaper i ppt, excel mm. B-körkort är ett krav.
Som person är du en glad, energispridare och duktig kommunikativt. Har service i blodet - du får en kick av att se andra bli mer effektiva/glada/mätta tack vare dig. Du är driven med egen initiativförmåga och med mod att ifrågasätta och hela tiden jobba för att hitta smarta (re) sätt att jobba. För att fixa vår miljö är du stresstålig - och med förmåga att prioritera. Du behöver vara strukturerad och organiserad - med den nästan omöjliga kombinationen att samtidigt vara flexibel och kunna ta snabba kast i agendan. Vi ser det som självklart att du lever upp till våra kärnvärden Omtänksam, Nytänkande och Affärsmässig.
Du blir placerad på vårt huvudkontor i Malmö och rapporterar till vår Personalchef. Tjänsten är en heltidstjänst.
Välkommen med din ansökan! (Vi väntar på dig - vad väntar du på?!)
Varaktighet, arbetstid
08-17 Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-07-19ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSuzanna Malmgren
FöretagHeimstaden AB
AdressHeimstaden AB
Östra Promenaden 7A
21128 Malmö
KontorsadressÖstra Promenaden 7A
Jobbnummer 4256404
Observera att sista ansökningsdag har passerat.