Är du en självgående controller med erfarenhet av agresso?

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du även ett par års erfarenhet och beskrivs som kommunikativ? Då kan det vara dig vi söker för ett utvecklande uppdrag hos vår kund i Huddinge. Uppdraget är på heltid och startar preliminärt i början av augusti och pågår i ca 5 månader, till slutet av december 2017. Det finns även chans till förlängning. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund.

Dina arbetsuppgifter:

Du kommer tillsammans med dina kollegor att driva utveckling och förbättring av processer, verktyg och rutiner. Du kommer att avlasta ekonomiavdelningen då de förväntas behöva en resurs för att förbereda inför en arbetstopp. Du kommer främst att arbeta med månadsbokslut, avstämningar, budget samt budgetuppföljning och analyser. Tjänster är direkt underställd ekonomichefen

Dina kvalifikationer:

• Relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Minst 3 år erfarenhet inom redovisning och controlling
• Tidigare erfarenhet av K3-redovisning
• Goda kunskaper i Agresso

Dina personliga egenskaper:

Som person är du kommunikativ och du har en god vana av att arbeta självständigt samt av att prioritera arbetsuppgifter när det är mycket som ska göras. Kollegor beskriver dig ofta som ansvarsfull, effektiv och ordningsam. Vidare tycker du om att arbeta i en flexibel miljö och i en varierad roll där saker kan förändras.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-06-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajsa Lidén

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3566448

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: