Är du en prestigelös administratör?
KFX HR-partner Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Har du erfarenhet inom administration och vill utvecklas vidare? Är du servicemedveten och gillar att arbeta med problemlösning? Är du mellan jobb och är tillgänglig omgående? Då kan det vara dig vi söker!
I den här tjänsten kommer du bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i centrala Göteborg. Tjänsten är med start omgående.
Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. KFX är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Vilka kunder har vi?
KFX verkar i långsiktiga relationer med alltifrån små till stora bolag. På vår kundlista finns t.ex. globala varumärken inom hemelektronik och bilindustri samt några av landets största banker och försäkringsbolag. Ekonomer, chefer av olika slag, administratörer, säljare, ingenjörer, lagerarbetare.
Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du arbeta i ett team som stöttar företaget med administrativa uppgifter. Det kan vara allt från upprätta mallar i Word och Excel, skapa veckobrev, uppdatera företagets interna system med information, korrekturläsning, förberedelse inför konferenser samt övrigt hjälpa kollegor med uppgifter. I den här rollen dyker det dagligen upp nya ärenden att lösa, därför söker vi dig som vill ha en bred administratörsroll och som gillar att ha många olika kontaktytor.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och som vill utvecklas vidare. Har du tidigare arbetet med tekniska ärenden är det ett stort plus. Som person söker vi dig som är serviceorienterad, kommunikativ och prestigelös. Du trivs att arbeta i en händelserik miljö som ställer höga krav på proaktivitet och initiativtagande. Gillar du även att arbeta i en grupp och bidrar med positiv energi och teamkänsla? Då ser vi fram mot din ansökan!
I den här rollen behöver du ha mycket goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel. Du har även goda kunskaper i det engelska språket, samt talar och skriver svenska obehindrat.
Övrigt
Intervjuer sker löpande, därför ser vi att du skickar in din ansökan redan idag!
Arbetstider: måndag-fredag kl 08-17.00, finns möjlighet till flex.
Vid frågor eller funderingar kontakta Anna Berggren på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-11-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-11
Ange följande referens när du ansöker: 3474
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berggren 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4440679
Observera att sista ansökningsdag har passerat.