Anticimex söker en Systemförvaltare
Anticimex AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Norrtälje eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.
Trivs du i en roll mellan affär och IT och vill arbeta med en applikation som förenklar vardagen för dina kollegor och skapar direkt affärsnytta? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu en systemförvaltare till vår Affärssystemlösning. Anticimex implementerar nu ett av de mest avancerade affärs- och service management systemen i Sverige. Som bolag driver vi även omfattande tjänsteutveckling inom IoT under konceptet SMART där digitalisering och hållbarhet går hand i hand.
Publiceringsdatum2019-11-15Dina arbetsuppgifterSom systemförvaltare kommer du att ansvara för att stödja, underhålla, vidareutveckla och supportera verksamheten i bolagets IT-tjänster. Funktionen arbetar mellan de olika tekniska plattformar som utgör bolagets affärssystem och informationsflöden med fokus på krav och test. Vi arbetar nära verksamheten och utveckling/leverantörer för att säkerställa/vidareutveckla verksamhetens behov inom vårt område.
Vi erbjuder dig
• En spännande vardag där din tid spenderas mellan bolagets olika verksamhetsområden och teknik
• En vardag som pendlar mellan verksamhet, externa utvecklare och leverantörer
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande utbildning
• Ständigt utmana att förbättra bolagets digitaliseringsresa tillsammans med ambitiösa och drivna kollegor
Vi är stolta över våra värderingar: Trust, Innovation, Passion. Dessa genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Titta gärna på filmen som beskriver hur det är att jobba på vårt huvudkontor!
Vem är du
• Du har ett stort intresse av förbättringsarbete, verksamhetsutveckling, digitalisering och teknik
• Du har en relevant examen från en högskoleutbildning eller motsvarande riktat mot System/IT
• Du är trygg i dig själv och tydlig mot andra, du är lösningsorienterad, prestigelös, bra på att koordinera samt gillar ordning och reda och drivs av ett ständigt lärande
• Du kommer med förslag på lösningar och utvecklar gärna ditt arbete
• Stor vikt läggs vid att du agerar lyhört och lyssnar till organisationens behov, har en god samarbetsförmåga samt bygger nya och vårdar etablerade relationer till dina kollegor
• Du ser vikten av en processtyrd arbetsform och sätter stor vikt vid noggrannhet inom krav- och testmetodik
• Du gillar en operativ roll där du hanterar både löpande frågeställningar samtidigt som du trivs med att arbeta långsiktigt med att förbättra och vidareutveckla
Så ansöker duDin ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 31/12-19. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gruppchef Daniel Andersson.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAnticimex AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anticimex AB (org.nr 556032-9285)
Arbetsplats Anticimex
Jobbnummer 4957648
Observera att sista ansökningsdag har passerat.