Ansvarig person för kundcenter
Distriktstandvården Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Distriktstandvården Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-08-09Om företagetDistriktstandvården har 18 tandvårdskliniker i Stockholms län samt en på Åland. Vi är över 250 medarbetare som tillsammans strävar efter visionen att erbjuda en säker och modern tandvård för alla behov. Barn och vuxna är välkomna till våra varma och personliga kliniker där omhändertagande och trygghet står i fokus. Vi arbetar aktivt och engagerat för en god munhälsa.
Dina arbetsuppgifterVi söker dig som vill vara med och starta upp en helt ny telefontjänst integrerad i Distriktstandvården. Med hög telefontrafik till våra kliniker bygger vi nu upp ett gemensamt kundcenter där du operativt och strategiskt planerar och leder arbetet framåt. I ett tätt samarbete med ledning och övriga kollegor har du en aktiv roll i utvecklingsarbetet, där du identifierar och genomför process- och rutinförbättringar.
Du har det främsta personalansvaret för två-tre personer som ingår i teamet. Där ingår bland annat rekrytering, lönehantering, medarbetarsamtal samt introduktion för nyanställda. Utöver det bistår du ett tjugotal receptionister, som är stationerade på klinikerna, med riktlinjer i gott bemötande och ett homogent kommunikationsmönster. Du är bekväm i ledarrollen och använder positivitet och motivationsberikande feedback för att lyfta medarbetare och verksamheten. I din yrkesroll är du även delaktig i företagets arbetsmiljöarbete.
ProfilDu har erfarenhet från en liknande tjänst och är van vid att arbeta med kundärenden och kundsamtal. Tidigare erfarenheter visar på en stor dos av gott ledarskap, förmåga att samordna och strukturera samt driva förändringsarbeten. Dokumenterad budget- och prognoserfarenhet är meriterande, likaså tidigare yrkesvana av kundcenter och telefontjänster.
Dina personliga egenskaperFör att trivas på företaget tror vi att du är prestigelös i ditt sätt att bemöta människor och engagerad i ditt sätt att ta dig an arbetsuppgifter. Du är social och handlingskraftig med en hög energinivå, vidare besitter du ledaregenskaper som stärker ditt team och skapar laganda. Service är din styrka och verbalt är du väldigt talför.
Du som börjar hos oss kommer att få goda anställningsvillkor och möjlighet till inflytande i en dynamisk organisation som strävar efter att kontinuerligt utvecklas.
Vi ser fram emot din ansökan!
Ansökan skickas in via webb:
www.distriktstandvarden.se --> Karriär --> Klicka på länken "Ansvarig person för kundcenter"
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Fast lön enligt överenskommelse
Så ansöker duAnsökan skickas in via webbplats:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagDISTRIKTSTANDVÅRDEN SVERIGE AB
AdressDISTRIKTSTANDVÅRDEN SVERIGE AB
TULEGATAN 8
17278 SUNDBYBERG
KontorsadressTULEGATAN 8
SUNDBYBERG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-59760380
Jobbnummer 2985738
Observera att sista ansökningsdag har passerat.