American Express söker administrativ, junior projektledare!
Manpower AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-06-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "American Express söker administrativ, junior projektledare!" (publicerad 2018-07-03) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Till American Express Meetings & Events sökes en talang på mötesbokningar och kundkontakter!
American Express Meetings & Events söker dig som vill arbeta i en spännande och omväxlande roll som junior projektledare inom vårt "Event-by-Event" Team. I första hand avser denna tjänst att arbeta med en av våra största kunder med deras bokningar av hotell, konferensanläggningar, möteslokaler och andra mötesrelaterade tjänster. Placeringsort är Liljeholmen i Stockholm.
Vi söker dig som har 1-2 års tidigare erfarenhet från en liknande roll inom en mötesrelaterad verksamhet, där du har arbetat med administration, kundkontakt, koordinering och ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Som person är du strukturerad, då tjänsten innefattar hantering av många parallella projekt, och kan prioritera mellan arbetsuppgifter. Samtidigt är du noggrann i ditt arbete och levererar hög kvalitet även under högt tempo. Vi ser även att du har en god kommunikativ förmåga och är relationsskapande.
Ansvarsområden:
* Koordinera ansvara för bokning, offert och bekräftelseprocess mot kund
* Ekonomisk uppföljning och fakturahantering
* Följa upp alla projekt med statistik och övrig administration
* Arbeta både självständigt och i team
* Flytande kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift
Vi ser att du har följande kvalifikationer:
* Du har bakgrund från en mötesrelaterad verksamhet
* God vana av att hantera kundrelationer
* Förmågan att strukturerat arbeta med många parallella projekt
* Kunskap och erfarenhet av registreringar i olika affärssystem
* Goda kunskaper i Office paketet inkl. Microsoft Outlook
* Du gillar administration och uppföljning
* Det är meriterande om du har kunskap i Amadeus
Det här är ett konsultuppdrag. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till American Express Meetings & Events under en period på minst 6 månader, med god chans till förlängning. Uppdraget förväntas starta i sommar och är på heltid. Du kommer arbeta under kontorstid, måndag till fredag.
Vad kan vi på Manpower erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.
Vill du veta mer?
Urval och presentationen till kunden kommer ske löpande, så ansök idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexandra Nordeborg på
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2018-06-20ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-27
Ange följande referens när du ansöker: 46947
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Nordeborg
alnord@manpower.se 040- 6606322
FöretagManpower AB
AdressManpower AB
11181
11181 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 4215135
Observera att sista ansökningsdag har passerat.