Ambulerande receptionist/växeltelefonist till backup-pool!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-04-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ambulerande receptionist/växeltelefonist till backup-pool!" (publicerad 2017-12-12) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär? Gillar du variation i din vardag och söker ett serviceinriktat arbete på heltid där du får bidra med din härliga personlighet samtidigt som du får arbetslivserfarenheter att bygga ditt cv med? Vår storlek gör att vi har många kunder stora som små, nationell som internationella i de flesta branscher. En anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer, det finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Låter det som något för dig? Då är det kanske just dig vi söker som Ambulerande Receptionist till vår uthyrningsverksamhet på Adecco!

Om jobbet
Du kommer att arbeta som ambulerande receptionist/växeltelefonist, vilket innebär att du kommer att bli upplärd hos flera av våra kundföretag för att sedan kunna täcka upp vid sjukdom/frånvaro och arbetstoppar eller andra behov. Hur din arbetsdag kommer att se ut beror på hos vilken kund du befinner dig. Din huvudsakliga arbetsuppgift som receptionist/ växeltelefonist är att vara företagets ansikte utåt och visa besökare till rätta samt svara på frågor om företaget.

Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• posthantering
• kontorsadministration
• boka möteslokaler
• svara på inkommande samtal och koppla dessa vidare till rätt person på företaget

Om dig
Detta är arbetet för dig som vill ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig, där din sociala kompetens och positiva inställning kommer att komma väl till pass! Ditt glada sätt, din flexibilitet och din prestigelöshet kommer att göra att du når framgång!

Viktigt för tjänsten är:
• du har ett genuint intresse för service
• du trivs med att befinna dig i nya miljöer
• du tycker om att ha en varierad arbetsvecka där den ena dagen inte är den andra lik
• du är social samt har en glad och positiv inställning

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vi ser gärna du bor centralt i Stockholm så du lätt att ta dig till de olika uppdragen. Vi värnar om en långsiktig relation och ser därför att du gärna stannar hos oss minst ett år.

Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning hos Adecco Sweden.
Arbetstiderna varierar mellan 7-16 och 8-17.

Våra kunder finns runt om i Stockholm och är såväl större som mindre företag och de är verksamma inom många olika områden. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Timlön enligt avtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att få inbjudan till videointervju som du ombeds genomföra så snart som möjligt. De som går vidare efter videointervjun får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Leila Mekidiche på tel: 08-598 981 58.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-04-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Leila Mekidiche 08-598 981 58

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
3426230

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: