Almia söker sjuksköterska omgående till blod-, mage- och njuravd
Almia AB / Sjuksköterskejobb / Östersund
2021-07-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Almia söker sjuksköterska omgående till blod-, mage- och njuravd" (publicerad 2021-08-04) ⬅️
Visa alla sjuksköterskejobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Almia AB i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Är du intresserad av nytt jobbuppdrag? I skrivande stund söker vi dig som är legitimerad sjuksköterska för uppdrag i Östersund.
Om uppdraget:
Tjänsten är på deltid och omfattar arbete på en blod-, mage och njuravdelning. Avdelningen har 21 vårdplatser och som sjuksköterska ansvarar man som mest för åtta till nio patienter. Vidare bemannas vårdavdelningen av tre vårdlag, Blod, Mage och Njure, placering sker utifrån avdelningens behov och kommer variera under uppdraget.
Publiceringsdatum2021-07-30KvalifikationerVi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med minst två års erfarenhet. Erfarenhet av att arbeta på en medicinsk akutvårdsavdelning med vana att vårda allmän invärtesmedicinska patienter är önskvärt. Kompetens att sköta läkemedelshantering (per os samt intravenöst), blodtransfusioner, hantera centrala infarter, ronda och sköta efterarbetet samt dokumentera är meriterande. Vidare är erfarenhet av hematologi och/ eller endokrinologi samt vana av att arbeta i journalsystemet Cosmic en fördel.
Dina arbetsuppgifterSedvanliga sjuksköterskeuppgifter på blod-, mage och njuravdelning.
Dina personliga egenskaperDu är en engagerad och positiv kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och ha god förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. För att lyckas i rollen ser vi också att du som person är ödmjuk, prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du är också en social person som har goda kunskaper i det svenska språket, tilltalas av utmaningar och nya utvecklingsmöjligheter.
Vi erbjuder dig:
Din egen personliga konsultchef
Karriär- och utvecklingsmöjligheter
Friskvårdsbidrag
Kostnadsfri coaching via Bluecall
Mingelträffar med andra sjuksköterskor
Bra betalt och fördelaktiga förmånspaket
Stort utrymme och frihet att styra över din tillvaro, bland annat flexibel schemaläggning
Om Almia Vårdbemanning - Familjära, engagerade, professionella
Almia är ett litet, personligt och familjärt bolag som förmedlar vårdjobb över hela Sverige, allt från enstaka arbetspass till uppdrag som sträcker sig över flera år framåt. Vi har ett starkt engagemang för våra anställda och vet att trivsel på arbetsplatsen är en nyckelfaktor för bra resultat. Därför bryr vi oss lite extra om hur du mår och trivs. Hos oss på Almia får du ta del av en kultur med högt i tak där kvalitet och långsiktighet är ledorden i alla våra åtaganden och där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. Vi ger dig helt enkelt alla förutsättningar du behöver för att ta hand om andra.
Om Östersund
Östersund, benägen vid vackra Storsjön erbjuder allt för sportfantasterna och inte minst skidåkning med Åreskutan bara en bit bort. Staden har ett fullspäckat musik-kultur och nöjesliv. Här finns stora marknader som Gregoriomarknaden samt internationella sportevenemang som Skidskytte-VM och Storsjöyran. Östersund och region Jämtland/Härjedalen är sedan 2010 utsedd av UNESCO till Creative city of Gastronomy. Östersund bjuder också på massor av restauranger där maten har fiskats, odlats eller jagats lokalt.
Sista svarsdag:
2021-08-09- Urval görs löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista svarsdag.
https://almiabemanning.se/Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAlmia AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Almia AB (org.nr 559058-4610)
Arbetsplats Almia Bemanning
Jobbnummer 5879397
Observera att sista ansökningsdag har passerat.