Almia söker rekryteringsspecialist
Almia AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Almia AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi är den engagerade bemanningsbyrån som gör vårt yttersta för att du ska trivas på din nya arbetsplats.
Brinner du för att skapa goda relationer med andra människor? Vill du arbeta inom ett spännande och högaktuellt område på en familjär arbetsplats mitt i centrala Stockholm, där du dagligen gör viktiga insatser för att avlasta sjukvården tillsammans med andra kompetenta kollegor? Då är den här tjänsten något för dig.
Publiceringsdatum2020-11-17Dina arbetsuppgifterSom rekryteringsspecialist är du en av våra nyckelpersoner och arbetar med Almias nya vårdkonsulter. Dina dagar kommer att fyllas av kontakt med kandidater där du har hela rekryteringsansvaret.
I rekryteringsprocessen hittar du kandidater, sköter urval och intervjuer liksom referenstagningar och kontroller. Du har även hand om lönesättning och kontraktsskrivning med dina kandidater. Du kommer att skapa och driva egna kundrelationer och säljaktiviteter.
Tempot är högt och arbetet kan vara omväxlande, där får du agera konsultativt mot
kunderna och lösa förfrågningar på spännande uppdrag. Rollen innebär stort eget ansvar där du har goda möjligheter att påverka din egen och Almias utveckling.
Vi söker dig som:
Är målinriktad och nyfiken med ett stort intresse för relationsskapande.
Du är strukturerad och välorganiserad med en förmåga att växla mellan olika typer av arbetsuppgifter.
Du drivs av att etablera nya relationer och uppskattar en företagskultur med stort affärsdriv och genom detta skapar du förtroende till dina kandidater och kunder.
Du har förmåga att fatta egna beslut och prioritera under högt tempo. Du är mycket trygg i att använda telefonen som ditt arbetsverktyg.
Som person bidrar du till en positiv atmosfär, är prestigelös och ansvarsfull. Du kan uttrycka dig väl i såväl tal som skrift.
En rekrytering är alltid personlig för oss. Vi lägger därför stor vikt vid hur du är som
person. Vi ser gärna att du tidigare har jobbat inom rekrytering och det är meriterande om du har erfarenhet av bemanning, försäljning eller sjukvård.
Om Almia:
Almia AB är ett ungt företag som grundades 2016. Vi arbetar med rekrytering och bemanning av legitimerad sjukvårdspersonal och våra kunder är landsting, kommuner samt privata vårdföretag. Vi sitter i ljusa, härliga lokaler centralt i Stockholm. Hos oss är klimatet och trivseln inom företaget nyckeln till vår framgång. Vi har högt i tak och värdesätter allas åsikter, vi arbetar tätt med att fatta beslut tillsammans. Vill du jobba i ett gäng mycket driv, hjärta och kärlek så ska du definitivt söka denna tjänst.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet:
Befattningen är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning på 6 månader.
Ansök:
Cissi Aderi
Cissi@almiabemanning.se Telefonnummer: 073 500 56 69
Ange följande referens när du ansöker: Rekryteringsspecialist
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-17
AdressAlmia AB
Artillerigatan 8
11451 STOCKHOLM
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Almia AB (org.nr 559058-4610)
Artillerigatan 8 (
visa karta)
114 51 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
Cissi@almiabemanning.se Arbetsplats Almia Bemanning
Jobbnummer 5450017
Observera att sista ansökningsdag har passerat.