Affärsutvecklare/Business manager till Mawell
Dfind IT / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind IT i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Affärsutvecklare/Business manager till Mawell
Mawell är ett ledande företag inom eHälsa. Mawell levererar kvalificerade konsulttjänster och innovativa mjukvarulösningar till offentliga och privata vård- och omsorgsorganisationer. Från att ha börjat som ett litet företag (2001) med stora planer har Mawell idag infriat många av sina visioner. Mawell har en stark position som leverantör av konsultlösningar på nationell nivå och i Stockholms län. Deras system inom medicinsk bildhantering används på över 300 sjukhus, regioner och privata leverantörer av hälsovårdstjänster i mer än 10 länder. Mawell har vuxit till över 170 anställda med kontor i Uleåborg, Helsingfors, Stockholm, Göteborg och London. De har kunder i Norden, Storbritannien, Australien, Irland, Indien, Singapore och Estland.
Vill du vara med och utveckla Mawell och få Mawell Consulting att växa i Göteborg?
Mawell har funnits i Göteborg sedan 2013 och har en produkt- samt konsultverksamhet. Konsultverksamheten består i dag av tre konsulter med ett tydligt mål att växa under 2016.
Som Affärsutvecklare kommer du att arbeta mot eHälsomarknaden i regionen och bygga Mawells affär gällande konsulttjänster inom utveckling, integration, projektledning, kravanalys, test, informatik och arkitektur. I arbetsuppgifterna ingår även att vara konsultchef med personalansvar och leda och motivera konsultteamet. Du kommer att få stor frihet att arbeta mot uppsatta mål vilket innebär att du, beroende på din bakgrund, kan kombinera konsultuppdrag på deltid alternativt arbeta enbart med affärsutveckling. Du rapporterar till VP Consulting och ingår i ledningsgruppen.
Publiceringsdatum2015-12-17Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av att sälja konsulttimmar och skapa konsultaffärer
• Förståelse och intresse för IT-system och infrastruktur
• Relevant utbildning och arbetar obehindrat på svenska och engelska
Meriterande:
• Erfarenhet från Health Care och ett bra nätverk inom området
• Insikt i affärsmodeller och ersättningssystem inom Healthcare
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang, en entreprenörsanda och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att kommunicera och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla kundnyttan i fokus.
Varför Mawell
Mawell är ett ledande företag inom eHälsa och på stark tillväxt. Det är en bransch där det finns mycket kvar att utveckla och Mawell är det enda konsultbolaget som arbetar 100% mot hälso- och sjukvård. Du får vara med att utveckla framtiden inom eHälsa! Hos Mawell finner du ett öppet arbetsklimat med mycket god stämning, arbetet är omväxlande och utvecklande - här får du chansen att ta mycket eget ansvar och möjlighet att påverka Mawells utveckling.
Sista dag att ansöka är Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Ansökan: Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande. I denna rekrytering samarbetar Mawell med Dfind IT. Registrera din ansökan via
www.dfind.se/it . Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Eva Hofmann på 0722-230226 eller
eva.hofmann@dfind.se [ mailto:
eva.hofmann@dfind.se ]
Uppdragsgivare: Mawell Scandinavia AB
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-19
Ange följande referens när du ansöker: 200854467
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Hofmann
eva.hofmann@dfind.seFöretagDfind IT
AdressDfind IT
Östra Hamngatan 23
41110 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 23, 41110 GÖTEBORG
Jobbnummer 2582161
Observera att sista ansökningsdag har passerat.